szaboszabolcs

szaboszabolcs

Tomóceusz Katatiki vagy Gyugyu?

Az elvont fizetések margójára

2019. február 11. - szabolcsblog

1.069.200 forint, ennyire büntetett most meg Kövér László. Persze ez anyagi szempontból nem állít kezelhetetlen helyzet elé, kibírom, ha egy hónapig nem kapok fizetést. Remélem a bank sem fog problémázni a hiteltörlesztés miatt. A devizahitelesek jelentős része persze ennél sokkal többet szenvedett az elmúlt években, így voltaképpen még emiatt sem verem a fenekem a földhöz. Inkább a kérdés morális része ejtett csak gondolkodóba. Kövér nyilván azért szabja ki folyamatosan a büntetéseke (én már nem is tudom, hogy hányadik levonást kapom), mert azt hiszi, hogy ezzel eltántoríthat a munkám lényegétől. Valószínűleg abban a tudatban van Kövér, hogy teljesen normális a viselkedése. Nem forgolódik álmatlanul azért, amiért elvette 38 ember (és így persze sok család) megélhetését egy hónapra.

fizeteselvonasjav.jpg

Az egészről valamiért Sánta Ferenc Ötödik pecsét c. regénye jutott eszembe (Fábri Zoltán azonos című, fantasztikusan jó filmjét talán többen látták, mint ahányan a könyvet olvasták). A regényben teszi fel a kérdést Gyurica a cimboráinak egy egyébként is zaklatott italozás közben, hogy ha újjászületnének, akkor a kényelmes életet élő, de zsarnok Tómóceusz Katatiki, vagy inkább a bántalmazott, elnyomott, megnyomorított, de tiszta lelkű Gyugyu képében tennék-e ezt? Kegyetlen elnyomónak, vagy szenvedő, de legalább semmi rosszért nem felelős embernek jobb-e lenni? Persze a regényből aztán kiderül, hogy mindkét választ el lehet fogadni bizonyos körülmények között. A cimborák (kivéve az őket besúgó Keszei) első nekifutásra semmiképp nem szeretnének Gyugyuk lenni, de amikor a saját életüket is kockáztatva kell dönteniük, akkor már mind inkább a halált választják. A saját életük mentése okán sem tudnak megütni egy megkínzott embert. A kérdést felvető Gyurica választja csak a megalkuvást, de ő sem magáért, hanem a gyerekeiért, illetve a lakásában bújtatott gyerekekért. Szóval az ő döntését is megértem persze valahol.

otodikpecset.JPG

A lényeg pedig talán ott van, amit az elején is pedzegettem: valószínűleg a Tomóceusz Katatikik nincsenek tisztában azzal, hogy mennyire elfogadhatatlan a viselkedésük, hiszen neki az a normális. Kövérnél is már az a normális, hogy csak büntetésben, rendszabályozásban, elvonásban tud gondolkodni. Fel sem merül benne, hogy ez milyen messze van attól, amit 1989-90 környékén képviselt a Fidesz, mert nem is emlékszik már rá. Ő tehát Tomóceusz Katatikit választotta, de az a különbség közte és Gyurica között, hogy ő nem azért választotta ez, mert így tud menteni valakit vagy valakiket. Neki egyszerűen ez a kényelmesebb, talán még élvezi is.

Persze mondhatjuk azt is, hogy bagatell ügyről van szó, hiszen tényleg nem fog éhen halni egy képviselő sem. Egy dolgot azonban ne felejtsünk el: a hatalom mindig az elsőre bagatellnek tűnő ügyektől fél, mert azokat tudja a legkevésbé kontrollálni. Tipikusan ilyen ez a parlamenti obstrukció is. Első ránézésre nem tűnik nagy dolognak, hiszen december 12-én is simán megszavaztak a Parlamentben mindent, amit akartak. Obstrukció ide vagy oda. A nap végén azonban mégiscsak vesztettek fél millió szavazót. Szóval büntessenek csak meg, én nem adom fel a meggyőződésemet. Egyben szeretném azt hinni magamról, hogy ha majd egyszer fordított szituációban leszünk, akkor nagyvonalúbban, demokratához illő módon tudom majd kezelni a dolgot. Addig is levettem a könyvet a polcomról, hogy elolvassam. Ha mást nem, ennyit elért Kövér.

koverfizetes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaboszabolcscsepel.blog.hu/api/trackback/id/tr2814619792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.02.11. 19:31:35

Szerintem megérdemelte mindenki a büntit! Kövér helyében én fél évre vettem volna el a fizut, meg mindent, amit az államkincstár utal, hogy legyen idő gondolkodni!! Szégyene vagytok az Országgyűlésnek!

midnightcoder2 2019.02.11. 19:36:40

Jó nagy pénz havonta a nagy semmiért.

2019.02.11. 19:43:05

Én is nagyobb büntetést adtam volna Kövér helyében. Méltatlanok arra a nagy fizetésre.

Drizari 2019.02.11. 19:44:16

@Katzenbach.Zoltán:

Sőt, egyenesen Recskre beutalni .... ja, előbb ismét felkellene építtetni a kényszermunkatábort.

2019.02.11. 19:57:59

@Drizari: Ne csavard ki a szavamat! Szeretted volna, ha egyből Recskre küldtelek volna? Nem! Az ilyennek élni kell, két emberöltőnyit, hogy megtanulja, mert ma csak beszél, de nem tudja!

arabok balrol 2019.02.11. 19:58:15

Arrol regeljel, miert kaptad a buntetest.

ember100 2019.02.11. 20:08:11

Helló !

Látom gyülekeznek a fityesztrollok :)
A sovány egy tahó és nem ez volt az első ilyen paraszt döntése !

Drizari 2019.02.11. 20:11:09

Amúgy tényleg érdekel : Orbán csak azért tűri el az ellenzéki pártokat, mert a létükkel asszisztálnak a látszatdemokrácia fenntartásához. Nem tiltja be egyiket se, a parlamentből való kiesésüket rábízza a választókra.
Na most, ha ezek a pártok kilátásba helyeznék a választások bojkottálását, ha Orbán ezt-azt nem változtat meg, pl. mondjuk nem lesz mindegyik párt részére elfogadható vezetője a köztévének, akkor nem indulnak el a májusi EP választáson. Ugyanígy tennének sz őszi önkormányzatival is. Ebben az esetben valamit csak kellene lépnie Orbánnak, mert bojkott esetén látványosan egyeduralmi helyzet állna elő, ami egypártrendszert és az EU-ból/NATO-ból elbocsájtást jelentene.
De tudom, ez nem fog menni, mert Szanyi-kapitány is nagyon jól élt a magas EU-s járandóságából, még vendégeket és képes volt meghívni a kapott javadalmazásából.
Így ugyan, ha semmi érdemlegeset se képesek elérni a törvényhozásban, de legalább kapják a fizetésüket, és nem akarnak több anyagi veszteséget, ezért szépen fognak viselkedni a parlamenti ülésteremben. :))

2019.02.11. 20:11:38

@ember100: Trollok? Aki leírja a véleményét, az egy hellóval beköszönő szerint troll? Na ne már... :D

arabok balrol 2019.02.11. 20:13:54

@Drizari: Betiltani olyasmit szoktak, ami veszelyes. A zsenialis libbantak max. egymasra, vagy ajtokra veszelyesek.

2019.02.11. 20:15:45

@Drizari: Nagyuram! Az úgynevezett ellenzék saját maga alatt vágta a fát az elmúlt 3-4 évben. Akiket ellenzéknek nevezünk, azokra lényegében annyian szavaztak országos szinten, mint a Jobbikra 2010-ben. Miről beszélünk? A mai ellenzék egy tüntetést nem tud megrendezni, mert azon max 1000 fő vesz részt. Egy celeb szülinapjára többen mennek el. :) A mai ellenzék semmi több, csupán vihar egy biliben, és konvervál a nullához!

Drizari 2019.02.11. 20:20:01

@Katzenbach.Zoltán:

és mi különbség van a két büntetés között? Mindkettőt az uralkodó rezsim ellenzői büntetésére mérték ki, csak Recsk egy kicsit hosszabb ideig tartott és az ott tartózkodás alatt bele is lehetett halni.

Na most, ha ismétlik az obstrukcióikat, akkor Kövér megint megvonja a fizetésüket, aztán ha tovább obstrukcióznak, akkor megint pénzmegvonás? Vagyis a végén a pénztelenségükbe is belehalhatnak, ráadásul a családjukkal együtt.

Mert ez a marha Kövér elfelejtette, hogy akadnak közöttük családosok is, ezzel a pénzmegvonással büntette a családtagokat is. Úgy mint régen Rákosi ávósai. :)))

arabok balrol 2019.02.11. 20:22:16

@Drizari: "Na most, ha ismétlik az obstrukcióikat, akkor Kövér megint megvonja a fizetésüket, aztán ha tovább obstrukcióznak, akkor megint pénzmegvonás? Vagyis a végén a pénztelenségükbe is belehalhatnak, ráadásul a családjukkal együtt."

Szabad orszagban elunk, nyugodtan ehendogolhetnek, ha ugy dontenek.

Drizari 2019.02.11. 20:28:59

@Katzenbach.Zoltán:

leszarom, mennyien szavaztak az ellenzékre, meg azt is, hogy mennyien tüntetnek! Egy a lényeg: ellenvéleményük van, és ezért büntetve lettek az országgyűlési képviselők. Az obstrukció milyen formái tiltottak az országgyűlési képviselőknek?

2019.02.11. 20:31:48

@DrizariNyugodtan írhtsz Szabó Szabolcs néven is, minek ezek a nyakatekert álnevek? Reagálva az írásodra... Én úgy gondolom, hogy a családodra akkor is kellene gondolni, amikor ökörségeket követsz el az Országházban, vagy bárhol másutt, ahol vagy, ahová egyébként a választóid juttattak, mert ne gondold egy percig sem, hogy azért vagy ott, mert alkalmas vagy rá! Egyszerűen azért jutrottál el arra a szintre, mert sajnos sok húgyagyú van ebben az országban, de szerencsére nem elég, legalábbis ahhoz nem elég, hogy útját álljátok a haladásnak! Ti holnap nem lesztek sehol, a nevetekre sem emlékszik majd senki, de az Orbán korszak már ma is ott van a történelemkönyvek lapjain! Ennyi!

látjátok feleim szümtükkel 2019.02.11. 20:33:53

@Drizari:

Olyanok,amikre a fidesz azt mondja, hogy ez tiltott. Nem előre mondja, hanem utólag. Mert ugyé egy képviselőt csak törvényben lehet korlátozni, de büntetni már törvényi rendelkezés nélkül is.

2019.02.11. 20:35:10

@Drizari: Bocsi, ellenvéleménye annak is van, akit lecsuknak 8 évre. Érdekel valakit ez az ellenvélemény? Nem! Miért nem? Azért nem, mert a Facebook haveri körön, meg néhány ostobánszkin kívül nem szavazott Rátok senki! Vegyétek már észre, hogy az ország nélkületek jobban halad, mint Veletek!

Drizari 2019.02.11. 20:38:31

@Katzenbach.Zoltán:

érződik fideszességed, ráadásul minősítgetsz, összekeversz más személlyel és faszságokat locsogsz össze.XD
Az ország jobban járt volna, ha anno lenyel vagy kiköp téged. XD

2019.02.11. 20:39:26

Egyébként illene azt is megköszönnöd, hogy az erőforrásaink 0,002%-át a Te blogodnak szenteljük. Úgy néz ki, hogy az úgynevezett ellenzéket nem érdekli a blogod, és az sem érdekli, hogy a családodtól mennyi pénzt vesz el bárki is! Ez ilyen!

arabok balrol 2019.02.11. 20:40:02

@Drizari: "Az obstrukció milyen formái tiltottak az országgyűlési képviselőknek?"

Amit Kover Laca megtilt. Plusz ajtonak rohangalas, qrva eros vagokep. Hazszabaly amugy letoltheto.

TSandor Toth 2019.02.11. 20:41:13

Ha a munkahelyemen szándékosan megakadályozom a kollégáim munkáját azt szabotázsnak hívják és azzonnal kirúgnak a munkahelyemről. Azonban ha a munkáltatómat a ténykedésem miatt még kár is éri - mondjuk rossz hírét keltettem a cégnek amelynek alkalmazásában áltam - még be is perelhet. Ehhez képest a 38 szarházi kapott egy ejnye-bejnyét. Kedves Szabó Szabolcs nevű faszkalap! A honfitársai többsége nem keres havi 1 milliót. és mégsem csinál cirkuszt a munkahelyén hanem ha nem tetszik a munkahely tovább áll. Ezt javasolom önnek is!

Drizari 2019.02.11. 20:41:38

@Katzenbach.Zoltán:

röhejes vagy, mert nem szavazok már vagy 20 éve, és kimondottan rühellem az olyan elbizakodott, fennhéjazó, uralkodni vágyó faszokat, mint te. XD

arabok balrol 2019.02.11. 20:41:44

@látjátok feleim szümtükkel: Szerintem van eleg jogasz a libbantak kozott, ha szerintuk nem tilos, ami tilos, akkor forduljanak a Polgar Jeno Hivatalhoz Koppenhagaban.

2019.02.11. 20:42:08

Te pedig trágárkodsz, azaz visszatérsz a senkiként feszengő önmagadhoz! Részemről a társalgásnak ezzel vége, mert a további társalgáshoz szükséges szint 12%-át sem éred el. Nem tudom, hogy a kedved nincs meg hozzá, vagy az iskolád nem elég ehhez, de ez már a Te titkod marad. :D

2019.02.11. 20:45:04

..Azon még elgondolkodom, hogy beperellek a kommentek miatt, hiszen becsületsértő kijelentéseket tettél nagy nyilvánosság előtt, ami köztörvényes bűncselekmény! Gondolj a családodra!

Drizari 2019.02.11. 20:46:31

@Katzenbach.Zoltán:

na, majd csak addig fogjátok túltolni a témát, amíg elszakad a cérna. XD
A panelsöpredék tud ám kemény is lenni, tudja ezt Kövér is. XD

Drizari 2019.02.11. 20:48:30

@Katzenbach.Zoltán:

ezt se felejtsd el, ha perre mész:

"@DrizariNyugodtan írhtsz Szabó Szabolcs néven is, minek ezek a nyakatekert álnevek? Reagálva az írásodra... Én úgy gondolom, hogy a családodra akkor is kellene gondolni, amikor ökörségeket követsz el az Országházban, vagy bárhol másutt, ahol vagy, ahová egyébként a választóid juttattak, mert ne gondold egy percig sem, hogy azért vagy ott, mert alkalmas vagy rá! Egyszerűen azért jutrottál el arra a szintre, mert sajnos sok húgyagyú van ebben az országban, de szerencsére nem elég, legalábbis ahhoz nem elég, hogy útját álljátok a haladásnak! Ti holnap nem lesztek sehol, a nevetekre sem emlékszik majd senki, de az Orbán korszak már ma is ott van a történelemkönyvek lapjain! Ennyi! "

Nekem címezted, ugye?

2019.02.11. 20:49:22

Reggel besétálok a csepeli bíróságra, és egyszerűen feljelentem a sértegetőt, aztán majd kiderül, hogy ki vagy, hiszen valaki meg kell jelenjen majd a bíróságon! :D Na, hogy tetszik? Esetleg ha gondolod, bocsánatot is kérhetsz, itt vagyok még 10 percig kb.

nemecsekerno_007 2019.02.11. 20:49:51

1 millió nettó havonta??!!! Gyerekek inkább kussolnátok. Esetleg dolgoznátok a fütyülés helyett...

"Az a baj, hogy fütyültök! Fütyültök b@zd meg és hazudtok!"

Szabadon idézve :))))))))))))))))))))

2019.02.11. 20:52:43

Te pedig azt ne felejtsd el, hogy Te egy közszereplő vagy, és az ilyesmit, főleg mivel nem is tartalmaz trágár szavakat, tűrnöd kell! Ezt bíróság is kimondta már. Én viszont egy magánszemély vagyok, valódi névvel, valódi személyiséggel, és amiket írtál, azokat én bizony sértőnek tartom, sőt, meg is sértődtem, ezért hívtam fel a figyelmedet, hogy most még van lehetőséged elnézést kérni ugyanott, ahol megsértettél! Ha nem teszed, akkor vállald a következményeit Uram!

2019.02.11. 20:56:02

"A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi."

Drizari 2019.02.11. 20:56:20

@Katzenbach.Zoltán:

Szerintem most ez a Szabó Szabolcs egy jót röhög a markában. XD

ulpius66 2019.02.11. 20:57:16

"1.069.200 forint, ennyire büntetett most meg Kövér László."

Sok előttem szólóval egyetemben, kevesellem!
(én is kb. hathavi "jövedelem-elvonással" büntettem volna a ballibsi csürhét....)

Fergio 2019.02.11. 20:57:39

@nemecsekerno_007:
"1 millió nettó havonta??!!! Gyerekek inkább kussolnátok. Esetleg dolgoznátok a fütyülés helyett..."

Miért szerinted a fidesz képviselők mennyit keresnek? És kik is voltak, akik az országgyűléssel megszavaztatták a fizetésük 116%-os emelését?? Ja, fidesz birka vagy semi más. Ennyi.

2019.02.11. 20:58:05

@Drizari: Nem az a lényeg, hogy most ki nevet... A végén van valódi jelentősége a nevetésnek! :D

Drizari 2019.02.11. 20:58:29

Aki idejár rendszeresen, volt már ennek a Szabó Szabolcs valamelyik posztjának látogatottsága ennyire felpörgetve? :))

vbn 2019.02.11. 20:59:35

Az én fizum 144 eFt (nettó). Melyik a nagyobb szégyen? A tied vagy az enyém?

:-(

Fergio 2019.02.11. 21:00:14

@ulpius66:
Én viszont Kövér Lacát és azokat akik a túlóratörvényt megszavazták a kis kényelmes képviselői székükből basznám pofán és dolgoztatnám őket 3 műszakban + 400 óra túlóra. Köszönjük, az összes fidesz troll leülhet, mehettek Rogánhoz tanácsot kérni, most erre mit is válaszoljatok... balfaszok.

2019.02.11. 21:00:23

@Drizari: ...de ha megnyugtat, én akkor is jót fogok nevetni, ha a tárgyalás előtt 8 perccel Szabó Szabolcs is ott lesz, vagy csak ő lesz ott, meg az ügyvédje, persze csak ha marad pénze ügyvédre. :D

Fergio 2019.02.11. 21:01:30

@Katzenbach.Zoltán:
Tudod minden diktatúrának egyszer vége lesz. És akkor majd kérdés ki fog nevetni. Te biztosan nem. :DDD

2019.02.11. 21:01:32

@Drizari: A blog felpörgésében egyetértek Veled... :D

5pecset 2019.02.11. 21:03:00

Tomoceuszkakatiti helyesen, legalább a címben legyen pontosan.
Kitűnő regény.

2019.02.11. 21:06:27

@Fergio: De bizony! Én nevetni fogok, mert én nevettem Kádár idején, én nevettek az eddigi összes magyarországi kormány idején, és az a helyzet, hogy most is nevetek. Persze mindig más-más volt a nevetés tárgya, de az tény, hogy soha nem sírtam, igaz, többet is kerestem egy szegény hónapban, mint amit most Szabó úr sirat! :D :D

ulpius66 2019.02.11. 21:06:33

@Fergio: "Én viszont Kövér Lacát és azokat akik a túlóratörvényt megszavazták a kis kényelmes képviselői székükből basznám pofán és dolgoztatnám őket 3 műszakban + 400 óra túlóra."

Húúúúú!

De erős lettél!

Gondolom ezzel a lendülettel "basznád pofán" a német, az osztrák, és a francia törvényhozókat, akik az EU Irányelv alapján ugyanezt a törvényt fogadták el!

arabok balrol 2019.02.11. 21:06:57

@Fergio: kicsit kinos hogy a januari tulorakat mar kifizettek

....:)

De ez nem fogja meggatoln i derek libbantjainkat, hogy tovabb hazudozzanak a tulorakrol (is)

2019.02.11. 21:08:37

@ulpius66: Arról is kéne beszélni, hogy nem +400 óráról van szó, hanem összesen 400 óráról, ami nem ugyanaz! Legalább azt illene érteni, amiről szó van, és pontos számokat írni!

ulpius66 2019.02.11. 21:08:40

@Fergio:

Egyebekben eddig te hol, és mennyit túlóráztál?

... és ebből mennyit nem fizettek ki neked?

2019.02.11. 21:10:55

@Fergio: Igen, Rólad beszélek! "+ 400 óra túlóra." Azt sem tudod, hogy mit beszélsz! :D :D Drog, vagy alkohol?

2019.02.11. 21:12:06

Hová tűnt Drizari? :D

Fergio 2019.02.11. 21:14:43

@TSandor Toth:
Kedves TSandor! Ugye tudja, hogy a kedves fideszes képviselők a parlamentben szintén ennyit keresnek, és ahogy az előbb írtam, ők szavazták meg (2/3) a fizetésük emelését. Mivel a 2/3 miatt demokráciának már csak a nyomait sem lehet megtalálni ebben az országban, nem várható el a demokratikus viselkedés. Az ellenzéki politikusok/képviselők megakarták akadályozni a túlóra törvényt és a közigazgatási bírásgok megszavazását. Ez a két törvény semmi esetre sem képviseli a magyar állampolgárok érdekeit. (Mert hát ugye eddig is lehetett túlórázni, amelyet mint tudjuk a munkáltató rendelhet el...) Ugye nem kell magyaráznom, hogy vajon kinek éri meg 400 órát túlóráznia a heti 5 munkanapon túl??? Ön szeretne? A 400 óra az 50 nap. Az ember ledolgoz minden héten 5 napot, és még ha elosztjuk az évben az 50 munkanapot az azt jelenti, hogy minden szombat, vagy vasárnap. Ki az a barom, aki a családja helyett inkább a munkahelyén szeretne plusz pénzért dolgozni? És ugye azt is tudni kell, hogy nem a mérnökök, képviselők, informatikusok fognak túlórázni, hanem a gyárakban, multiknál dolgozó emberek, akik a termelésben részt vesznek. Tehát kinek az érdekeit képviseli a túlóra törvény? Nem az emberekét. Ha képviselő lettem volna a parlamentben, nem csak transzparensekkel tiltakoztam volna...

Fergio 2019.02.11. 21:15:48

@Katzenbach.Zoltán:
Mennyi a 400 óra matekzseni összesen egy évben? Hány nap?

Fergio 2019.02.11. 21:18:39

@ulpius66:
És mely országokban van Európában közigazgatási bíróság, amiben a bírókat a miniszter nevez ki? Halljam? Mert hogy nemcsak a túlóráról volt szó...
És kérdezd már meg azt is, hogy a MÁV-nál és a BKV-nál most hány órát dolgoznak az emberek naponta? 8-at? Ja, nem...

Fergio 2019.02.11. 21:20:43

@ulpius66:
"... és ebből mennyit nem fizettek ki neked?"

Nem az a kérdés bárgyúkám, hogy kifizetik-e? (Szerencsére, bár ha rajtatok múlna, valószínűleg arra is lenne valami frappáns trükk). Hanem arról van szó, hogy miért kellene bárkinek is a heti 5 nap munkaidőn túl minden hétvégén minimum 1 napot még dolgoznia? A családok évében ugyebár?

Fergio 2019.02.11. 21:23:20

@arabok balrol:
"De ez nem fogja meggatoln i derek libbantjainkat, hogy tovabb hazudozzanak a tulorakrol (is)"

Mert miről hazudoznak? És miről hazudoznak a fidesz birkák? Miért nem volt elég a 250 óra túlóra, ami eddig mindenkinek megfelelt?
És akkor mire jó a közigazgatási bíróság? Ha már ennyire okos vagy mint állampolgár? Merthogy nem csak a túlóratörvényről volt szó anno...

2019.02.11. 21:24:23

@Fergio: Ne hazudj! A MÁV-nál több ismerősöm is dolgozik, és bizony ugyanannyit dolgoznak összességében, mint bármelyik más munkavállaló hazánkban, persze ha akar, vállalhat túlórát, de átlagban a heti 40 óra a megszokott, persze ott más felosztásban.

Fergio 2019.02.11. 21:25:13

@Katzenbach.Zoltán:
Nem +400 óráról írtam, süketkém, hanem arról - csak hogy Te is értsd -, hogy MÉG 400 órányit túlóráztatnám a fideszes képviselő urakat a büntin túl... érted már??????

2019.02.11. 21:26:02

@Fergio: Lassan észrevehetnéd, hogy egyedül vagy a véleményeddel! :D

2019.02.11. 21:28:08

@Fergio: Én értem, a gond az, hogy Te nem beszélsz jól magyarul! :) A +400 óra abban a szövegkörnyezetben, amelyben Te írtad, nem azt jelenti, amire Te gondoltál pubi! :D

2019.02.11. 21:28:41

@Fergio: A HVG nálam nem hírforrás! Sorry!

Fergio 2019.02.11. 21:30:53

@Katzenbach.Zoltán: Akkor leszel kedves megmagyarázni, hogy a fidesz képviselő urak fizetésének megemelésével kapcsolatban miért nem üvöltöztök, és a közigazgatási bíróságok létrehozása ellen tüntető ellenzékiek miért az ellenségeitek, fidesz birkáknak.
Egyébként meg nem vagyok egyedül a véleményemmel. Tévedsz. Csak én verem le rajtatok most. De dolgozhatsz 400 órát összesen az évben. Remélem imádni fogod!

arabok balrol 2019.02.11. 21:31:25

@Fergio: Megbuktak a kamutuntetesek

2019.02.11. 21:31:51

Summa summárum! Én, és a hozzászólok szinte mindegyike (kivétel a blog létrehozója, és Fergio) magasról tesz arra, hogy néhány renitens ellenzéki politikus zsebéből mennyit vett ki Lacibá. Gyakorlatilag kivétel nélkül azt gondoljuk, mi, a nép, hogy az ellenzék a jelenlegi fizetésének a 10%-át sem érdemli meg! Semmirekellők!

Fergio 2019.02.11. 21:32:34

@Katzenbach.Zoltán:
Tanulj meg olvasni pubi! A szövegkörnyezettel semmi gond, kicsit félremagyarázod a tényeket. Még nem tanultál eleget trollkodásból.... gyenge érv volt.

arabok balrol 2019.02.11. 21:33:20

@Fergio: a birosagi rendszer olyan lesz, amilyet a parlamenti tobbseg akar

ahogy minden mas is

torodj bele

ulpius66 2019.02.11. 21:33:31

@Fergio: "Hanem arról van szó, hogy miért kellene bárkinek is a heti 5 nap munkaidőn túl minden hétvégén minimum 1 napot még dolgoznia?"

Figyusz!

Az erre vonatkozó EU Irányelv, képzeld úgy szól, hogy a heti munkaidő, a túlórákkal együtt NEM LEHET TÖBB 48 ÓRÁNÁL!

Ezt az EU Irányelvet ültették át, szinte szó szerint a magyar jogrendbe.....

Kik nem akarják elfogadni a központi EU Irányelveket?

Véletlenül nem a ballibsik?????????????

Fergio 2019.02.11. 21:33:51

@Katzenbach.Zoltán:
Szumma szummárum a fidesz képviselők viszont megérdemlik ugyanezt az összeget. Mert ők sokkal többet dolgoznak. Sajnálom, hogy ennyire korlátoltak vagytok.

ember100 2019.02.11. 21:34:01

@Katzenbach.Zoltán:
Helló !

Kicsit kincstári a véleményed !

2019.02.11. 21:35:08

@Fergio: Nagyuram, én annyit dolgozok, amennyit akarok, mivel nem vagyok szolga, és olyan helyre a lábomat sem tenném be soha, ahol kötelező túlóra létezik! Én a magam ura vagyok, és az én fizumba senki, de tényleg senki nem szólhat bele a köreitekből! ;-)

ulpius66 2019.02.11. 21:37:15

@Fergio:

Véletlenül nem te vagy maga Szabó Szabolcs?

Fergio 2019.02.11. 21:38:12

@ulpius66:
"Kik nem akarják elfogadni a központi EU Irányelveket?"

Na kik nem akarják elfogadni az EU-s irányelveket? Mesélj! Kik azok, akik nem szavazták be Magyrországot a korrupció elleni ügyészségbe? Kik azok, akik nem fogadták el az 1290 menekült befogadsát az országba, de aztán mégis megtették amikor az EU bünteteést lengetett be? Kik azok akik miatt elindították a 7. cikkelyt? Mesélj! De az EU-s pénzek azok jöjjenek, csak éppen ne szóljanak bele a belpolitikánkba! De Putyin beleszólhat igaz? Ha Putyin azt mondja, akkor 70 évre titkosítjuk egy szaros erőmű szerződéseit, az nem gond... ugye?

ulpius66 2019.02.11. 21:40:28

@Fergio:

Tudod mit?

Igazad van!

A fideszes képviselők sem érdemlik meg a havi 1 millát!

DE!!!!

ITT MOST NEM ERRŐL VAN SZÓ!!!!!!!

Hnem arról, hogy a parlamenti ballibsi csürhét kb. hat havi tisztelet-díj elvonással kerllett volna büntetni, azért a botrányért amit a Parlamentben csináltak!!!!!

FÜGGETLENÜL ATTÓL, MENNYI A HAVI APANÁZSUK!

Fergio 2019.02.11. 21:40:47

@ulpius66:

"Véletlenül nem te vagy maga Szabó Szabolcs?"

Nem. Miért akarjátok, hogy minden kommentelő, aki nem osztja a véleményeteket Szabó Szabolcs legyen? Úgy könnyebb lenne? Sajnos én a Te mumusod vagyok, akit em tudsz meggyőzni a szokásos troll dumákkal... :DDD

Fergio 2019.02.11. 21:41:54

@ulpius66:
"Hnem arról, hogy a parlamenti ballibsi csürhét kb. hat havi tisztelet-díj elvonással kerllett volna büntetni, azért a botrányért amit a Parlamentben csináltak!!!!!"

At, aki megszavazta a 400 óra túlórát és a közigazgatási bíróságok létrehozását, azt meg 20 év fegyházzal kellene büntetni. Bocsi, de én nyertem!

ulpius66 2019.02.11. 21:42:10

@Fergio:

Folytasd!

Kik nem akarják elfogadni az évi lehetséges 400 óra túlórát tartalmazó EU Irányelvet?

Fergio 2019.02.11. 21:44:20

@ulpius66:
Tudod egy demokratikus országban nincs szükség közigazgatási bíróságokra.

ulpius66 2019.02.11. 21:44:26

@Fergio: "At, aki megszavazta a 400 óra túlórát és a közigazgatási bíróságok létrehozását, azt meg 20 év fegyházzal kellene büntetni!"

Aztán mért kéne 20 év börtönnel büntetni azokat, akik elfogadnak egy központi EU Irányelvet?

Ejnye, ejnye!

Nem vagy te egy kicsit EU ellenes?

Fergio 2019.02.11. 21:45:30

@Katzenbach.Zoltán:
Ez volt a tényekkel teli válasz? Anyukád nem tanított meg arra, hogy nem Te vagy a világ közepe? Ajjaj, nagy gondok vannak... :DDD

ulpius66 2019.02.11. 21:46:06

@Fergio: "Tudod egy demokratikus országban nincs szükség közigazgatási bíróságokra."

Húúúúúú....!!!!!

Ez kemény!

Neked mi a végzettséged, hogy ennyire tisztában vagy azzal, hogy kell-e közigazgatási bíráskodás?

Fergio 2019.02.11. 21:46:26

@ulpius66:
Közigazgatási bíróságok... erre kellene valami frappáns választ tolni, mert úgy látom az egy bites agyatokban csak a túlóratörvény szerepel. Hm?

ulpius66 2019.02.11. 21:47:05

Ferdzsó!

Neked van bíró ismerősöd, aki adekvát e témában?

ulpius66 2019.02.11. 21:49:26

Ferdzsó!

helyes!

A túlóra-törvényt (HELYESEN: RABSZOLGATÖRVÉNY) kitárgyaltuk!

Azt hiszem megállapíthatjuk, hogy az "érveiddel" totális vereséget szenvedtél!

Tehát akkor, ugorgyunk!

Jöhet a közigazgatási bíráskodás!

Voltál már közigazgatási perben?

ulpius66 2019.02.11. 21:51:37

Ferdzsó!

Egyáltalán tudod mi az a Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság?

Vagy csak a szokásos ballibsi duma jön, hogy te jó ballibsi módjára, MINDENT, MINDIG, MINDENKINÉL IS JOBBAN TUDSZ!

Fergio 2019.02.11. 21:53:05

@ulpius66:
"Neked mi a végzettséged, hogy ennyire tisztában vagy azzal, hogy kell-e közigazgatási bíráskodás?"

Miért Naked mi a végzettséged, hogy ennyire véded, hogy kell? Ha lesz egy kis időm, elmagarázom szívesen miről van szó... de Te is utánaolvashatsz. Csak minimum főiskolai diploma kell hozzá, mert kicsit bonyolult módon van megfogalmazva, hogy elfedjék az igazi okot.

ulpius66 2019.02.11. 21:53:35

Ferdzsó!

Tudod mi az ügymenet jelenleg a közigazgatási perekben?

Pl. tudod-e ki, mikor és hová fellebbezhet?

... és mindez a jövőben hogyan fog változni??????

Egyáltalán!

Olvastad te a Közigazgatási Bíróságokról szóló törvényt????????????????????

TSandor Toth 2019.02.11. 21:54:50

@Fergio: Csak egy országot említs ahol tilos 2/3-al választást nyerni. Attól, hogy 2/3 van még nincs diktatúra. Diktatúra akkor van amikor egy kissebbség uralja a többséget! Lásd kommunizmus, fasizmus. Azt írod, hogy:"Az ellenzéki politikusok/képviselők megakarták akadályozni a túlóra törvényt és a közigazgatási bírásgok megszavazását." Demokráciában ez úgy zajlik, hogy az ellenzék nem szavazza meg a törvényt. És ha kissebbségben marad, elfogadja azt még akkor is ha az nem tetszik neki. Majd a többség aki magszavazta a kormányzó pártokat eldönti, hogy akarja-e mégegyszer rájuk bízni a törvények megalkotását vagy sem. Nincs joga az ellenzéknek a demokratikus választáson győzteseknek a munkáját a törvényekben leírt módoktól eltérően gátolni mert az a választó polgárok demokratikus jogainak a csorbítása. Az általam megválasztott és engem a parlamentben képviselő személy törvényes jogainak a csorbítása az én jogaimat is csorbítja ezáltal törvényellenes! Pl. az USA-ban nem is történik ilyen mert börtön jár érte. Az, hogy a törvény tetszik vagy nem tetszik az egy más kérdés. A jelenlegi felállás az, hogy egy teljesen ideológiáját vesztett vagy azt fel nem építő, lusta, az emberek érdekeit szem elől tévesztő, széttagozódó, elvtelen banda jelenti az ellenzéket. Az a fajta politikai beszéd ahogy az ellenzék és a hozzá tartozó média megnyilvánul nem, hogy nem tud híveket kiszakítani a kormánypárt szimpatizánsai közül, hanem a hitükben még meg is erősíti azokat.

arabok balrol 2019.02.11. 21:55:37

@Fergio: Ehhez kepest Magyarorszagon mindig voltak kozigazgatasi birosagok, amig a kommunistak 1949ben el nem toroltek.

Most is nagyon ki vannak akadva a komcsik miatta, de kit erdekel....:)

ulpius66 2019.02.11. 21:55:38

@Fergio: "Miért Naked mi a végzettséged, hogy ennyire véded, hogy kell?"

Képzeld el, én egy többszáz fős cég jogtanácsosa vagyok, és napi szinten járok a KMB-re!

Egyéb kérdés?

Fergio 2019.02.11. 21:57:42

@ulpius66:
"Vagy csak a szokásos ballibsi duma jön, hogy te jó ballibsi módjára, MINDENT, MINDIG, MINDENKINÉL IS JOBBAN TUDSZ!"

Először is nem vagyok ballibsi. Mégcsak jobbikos sem vagyok. Na ezt add össze. Csak tele a faszom a birka érvekkel, meg a libsizéssel, amit nyomtok ész nélkül. Tudom, hogy trollok vagytok, és felesleges lenne veletek vitázni, mert nem is akarjátok a lényeget meglátni. De hogy egy ténybeli kérdésre sem tudtok válaszolni, a miértekre, csak annyi, hogy mert az EU-ban is így van, az kicsit szar. Mert ugye sok minen van még az EU-ban, ami nálunk nincs, és lehetne. Azért nem hőbörögtök... ez a kétszínűség a probléma. Meg a meléduma, amire egész jól ki vagytok képezve, de sajnos mindenki nem eszi meg a süketelést. Sorry. :DDD

arabok balrol 2019.02.11. 21:58:35

@Fergio: En jogasz vagyok, de nem attol demokratikus a biraskodas, hogy van-e vagy nincs-e kulon kozigazgatasi birosag.

Itt nem is ez a lenyeg. Bedobtak egy 5letet, amire az ellenzek raugrott, s akkor mar szolt a fonok hogy megcsinaljuk, csak azert is. Mindent vissza a 45 elotti alapokra.

Ennyi, en helyeslem.....:))

Fergio 2019.02.11. 22:00:49

@ulpius66:
Ha ennyire nagymenő vagy, akkor leszel szíves elmondani, miért van szükség a miniszter által kinevezett bíróságok külön felállítására? (A pártatlanság miatt már eleve bukó, ami ugye a bíróságok alapvető feltétele)

Raven! 2019.02.11. 22:02:05

En nem vettem volna el a havi fizetesed. Bejarsz a munkahelyre, megerdemled akkor is, ha rendbontani jarsz be. ELLENBEN egy nullat levennek a vegerol veglegesen, azert amit ti ott csinaltok nem millios hanem szazezres fizetes jarna...

ulpius66 2019.02.11. 22:03:52

Ferdzsó!

Maradjunk annyiban, hogy TE MINDIG, MINDENT, MINDENKINÉL IS SOKKAL JOBBAN TUCC!!!!

Pl. te egyből leállnál két atomfizikussal vitatkozni egy atomerőműről, hiszen te ehhez is sokkal jobban értesz!

Van olyan dolog a világon, amit valaki nálad jobban tud??????????

Fergio 2019.02.11. 22:04:38

@arabok balrol:
"En jogasz vagyok, de nem attol demokratikus a biraskodas, hogy van-e vagy nincs-e kulon kozigazgatasi birosag."

Hozzád is ugyanaz a kérdésem: miért van erre szükség, és eddig miért nem volt?

"Az ellenzék azt kritizálta, hogy a jogvédelem szintje alacsonyabb lesz, hiszen egy kormánytól független hatalmi ágat – a közigazgatási bíráskodást – most a végrehajtói hatalom ellenőrzése alá vonnak. A most megszavazott törvény szerint ugyanis a miniszter dönt végső soron arról, kik kerülnek a közigazgatási bíróságokra."

Fergio 2019.02.11. 22:05:12

@ulpius66:

Nem válaszoltál a kérdésemre.

arabok balrol 2019.02.11. 22:05:44

@Fergio: Nincs ra igazan szukseg, de egyreszt hagyomany, masreszt azert csinaljak hogy a lippsik visitozzanak.

Fergio 2019.02.11. 22:07:22

@arabok balrol:
Szar válasz. "Mert hagyomány". Mint jogász meg pláne. :D Leülhetsz a többiek mellé a kispadra.

ulpius66 2019.02.11. 22:10:09

@Fergio:

Mennyivel jobb neked, ha a bírákat a Trócsányi nevezi ki, mintha az Áder tenné?

Egyebekben meg valahol igazad van!

Politikai játszma az egész!

A Budapesti Törvényszék engedélyezte 15 baromnak, hogy vasárnap egész napra elfoglalhatják a Lánchidat!

NOOOORMÁLIS?????????????????????

TERMÉSZETESEN A LÉNYEG, HOGY VÉGRE VALAHÁRA AZ ÜGYÉSZSÉGET SIKERÜLT MEGTISZTÍTANI A KÖMCSIKTÓL, NÁCIKTÓL, LIBSIKTŐL.....UGYANEZ VÁRNA A BÍRÓSÁGOKRA IS, HISZEN A BÍRÓSÁGOK TELE VANNAK AKKORA ÖKRÖKKEL, AKIK SZERINT A LÁNCHÍD EGÉSZ NAPOS ELFOGLALÁSA JOGOS!

ISTEN BARMAI!

ulpius66 2019.02.11. 22:11:28

Ha holnap teszem azt besétálok ezekhez a barmokhoz a Budapesti Törvényszékre, hogy le akarom zárni Budapest mind a kilenc hídját egy hétig, ezek a barmok ezt is engedélyeznék!!!!!!!

feketeesfeher 2019.02.11. 22:15:25

@ulpius66: "azért a botrányért amit a Parlamentben csináltak!!!!!"

Milyen botrányt csináltak?
És miért pont hathavi?

Pont az számítana, hogy Kövérlaci épp milyen lábbal kelt fel?
:)))))

Mondjuk manapság már azt sem érti az ember, hogy miért is van a parlament, amikor ott aztán az égegyadta világon nem történik semmi érdemleges.

ember100 2019.02.11. 22:15:47

@Katzenbach.Zoltán:
Helló !

Igazi troll duma " a te szinted " érdemben ugye nem tudsz mit mondani ?
Ez a fizetésmegvonás pont illik abba a sorba amit a fityesz gazemberek csinálnak a parlamentben és a gazdaságban , mindenhol .
Csak egy mai példa a "bátor magyar vállalkozó " aki BÁRMIHEZ nyúlt hozzádobtak , pár millió-milliárd forintot UGYE .
És iIGEN EZ pont ide tartozik.
Dakota közmondás " Jön még kutyára ( értsd ahogy akarod) dér ! "

Fergio 2019.02.11. 22:17:23

@arabok balrol:
"hogy a lippsik visítozzanak"

Az MTA tagjai is mind lipsik. Most ők visítoznak, ugye. Ők is biztos prolik. (Most ez a duma megy nálatok)
Vagy akkor most ki is a proli? :DDD

arabok balrol 2019.02.11. 22:18:27

@Fergio: Az MTAn 40 ember visitozik, az 5000bol.

Hogy lippsik-e, gondolom. De nem baj, most megtanuljak ki a fonok.

ulpius66 2019.02.11. 22:18:58

"Az elvont fizetések margójára"

Már a blog címe is egy hatalmas csúsztatás!!!!!!!

SZÓ SINCS FIZETÉS ELVONÁSRÓL!

AKI TUD OLVASNI ELOLVASHATJA, HOGY "KÉPVISELŐI TISZTELETDÍJ CSÖKKENTÉSRŐL" VAN SZÓ!!!!!!

feketeesfeher 2019.02.11. 22:19:06

@Katzenbach.Zoltán: "Szerintem megérdemelte mindenki a büntit!"

Ugyan miért érdemelte meg?
Semmi olyan nem történt a parlamentben, ami miatt eleve büntetést kellett kiszabni.

Az, hogy Kövérlaci büntet, amikor ideges, az egy dolog.
Csak nem indok.

Fergio 2019.02.11. 22:21:16

@ulpius66:
"TERMÉSZETESEN A LÉNYEG, HOGY VÉGRE VALAHÁRA AZ ÜGYÉSZSÉGET SIKERÜLT MEGTISZTÍTANI A KÖMCSIKTÓL"

Tévedés. A parlamentben is rengeteg komcsi ül még minden oldalon. Ez nálunk úgy megy, mint a rendes szakmákban. Ha valaki politikusnak született, akkor az marad élete végéig, mindegy, hogy szocializmus van, vagy liberalizmus vagy illiberális demokrácia. Most nem másra mutogatás miatt, de emlékszel, hogy anno kik nem akarták megszavazni az ügynök törvényt? Hogy kiderüljön mindenkiről az ügynök múltja?

ulpius66 2019.02.11. 22:23:16

Ferdzsó!

Összegezzük!

A "rabszolgatörvényben" illetve a közigazgatási bíróságokról szóló törvényekről szóló "vitában" megalázó, mondhatnám megsemmisítő vereséget szenvedtél!

A menekülő útvonal: jöjjön az MTA-ról szóló diskurzus.......
(a CEU-t még ki ne feledd.....)

feketeesfeher 2019.02.11. 22:24:52

@ulpius66: "A Budapesti Törvényszék engedélyezte 15 baromnak, hogy vasárnap egész napra elfoglalhatják a Lánchidat!"

A törvényszék nem engedélyezett semmi ilyet.
A törvényszék jogellenesnek nyilvánította a rendőrség tiltó határozatát, mert a rendőrség nem tett eleget az alapvető jogi eljárásoknak, szóval a hibát a rendőrség vétette, amikor nagyvonalúan eltekintett a hatályos jogszabályok figyelembevételétől, amikor a tiltási határozatot hozta.

ulpius66 2019.02.11. 22:25:34

@feketeesfeher:

Fehér&Fekete!

Ja, te is ilyeneket csináltál eddig a munkahelyeden nap mint nap!

Gondolom téged ezért nem "büntettek meg" ezért véded ennyire ezt a ballibsi csürhét!

ulpius66 2019.02.11. 22:26:53

Fehér&Fekete!

Mán menekül és magyarázkodik a színtiszta komcsikból álló Törvényszék!

feketeesfeher 2019.02.11. 22:27:22

@ulpius66: "Ja, te is ilyeneket csináltál eddig a munkahelyeden nap mint nap!"

Milyeneket?

Fergio 2019.02.11. 22:28:02

@arabok balrol:
"De nem baj, most megtanuljak ki a fonok."

Szuper! Mert eddig csupa geci (!) :DD dolgot csináltak, majd most megtudják! Eddig az ország ellenségei voltak a tudósok, kutatók. Ja, őket is Soros pénzelte biztos. Meg az ENSZT, meg az egész EU-t, és a magyar ellenzéket, meg a tüntetőket is... ja engem is, biztos. De jó volna! Én is alapítanék egy pártot, mnt anno Orbán, és a Soros által adott pénzből én is felszerelném a kis pártszékházamat, aztán mennék Oxfordba tanulni. (Mondjuk már öreg vagyok ehhez, de na!)

ulpius66 2019.02.11. 22:29:10

Fehér&Fekete!

Íme a legjobb bizonyíték, ennél nem is kell jobb, hogy mért van szükség közigazgatási bíróságokra!

Az ilyen mocskos komcsikat nem lehetett nyugdíjazni (az EU elkaszálta a nyugdíjazásukat) így egy új bíróság kezébe kell adni a döntéshozatalt!!!!

Nem olyanokéba, akik minden idegsejtje őskomcsi!

ulpius66 2019.02.11. 22:30:45

Normálisak azok a bírók, akik engedélyezik 15 baromnak, HOGY JOGSZERŰEN LEZÁRJA A LÁNCHIDAT EGÉSZ NAPRA???????

NOOOOOOOORMÁLIS?????????????

arabok balrol 2019.02.11. 22:32:08

@Fergio: Nem tudosok, nem kutatok.

Lazadok.

A lazadok kutassanak a sajat penzukon, ez lesz a fonok uzenete. Nem igazan lehet belekotni.

Paran azt gondoltak, politikusok, de csunya lesz az ebredes.

feketeesfeher 2019.02.11. 22:32:13

@ulpius66: "ennél nem is kell jobb, hogy mért van szükség közigazgatási bíróságokra!"

Gondolod, hogy a közig bíróságnak lesz olyan felhatalmazása, hogy egy kormányzat számára fontos eljárás folyamán nem kell figyelembe vennie a hatályos jogszabályokat?
Vagy miben bízol?

ulpius66 2019.02.11. 22:33:04

TELJESEN NYILVÁNVALÓ, HOGY A BUDAPESTI TÖRVÉNYSZÉKEN A FELVÉTEL ELŐFELTÉTELE A GYENGEELMÉJŰSÉG, ÉS AZ HOGY VALAKI ŐSKOMCSI ÁVÓ-S IVADÉK LEGYEN!

feketeesfeher 2019.02.11. 22:33:24

@ulpius66: "Normálisak azok a bírók, akik engedélyezik 15 baromnak..."

A bíróságnak nincs semmiféle engedélyezési jogköre.

exterminador 2019.02.11. 22:35:33

@ulpius66: te szegény hülye bértroll.
Kövér László – MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke (a másik alelnök Gyurcsány Ferenc volt)

Járai Zsigmond – MSZMP-tag

Matolcsy György – MSZMP-tag

Martonyi János – MSZMP-tag

Pintér Sándor – MSZMP-titkár

Schmitt Pál – az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban

Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag

Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Fónagy János – MSZMP-tag

Vonza András – MSZMP-tag

Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag

Chikán Attila – MSZMP-tag

Boros Imre – MSZMP-titkár

Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag

Harrach Péter – MSZMP-tag

Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár

Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag

Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár

Boross Péter – MSZMP-tag

Balogh Gyula – MSZMP-tag

A Kommunista Ifjúsági Szövetség (KISZ) tisztségviselői voltak:

Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár

Varga Mihály – KISZ-titkár

Rogán Antal – KISZ-titkár

Deutsch Tamás – KISZ-titkár

Időnként ezt a listát az orrotok alá kell dörgölni.
Persze a jó Stefka és Bencsik elvtársakról még nem is beszéltünk.

ulpius66 2019.02.11. 22:35:41

Fehér&Fekete!

Lehet, hogy újat kérdezek.

Te szerinted a "hatályos törvényeket" amiket a bíróságoknak alkalmazniuk KELL, azokat kik alkotják?

Fergio 2019.02.11. 22:36:09

@ulpius66:
"A "rabszolgatörvényben" illetve a közigazgatási bíróságokról szóló törvényekről szóló "vitában" megalázó, mondhatnám megsemmisítő vereséget szenvedtél!"

Vicces fijú vagy Te Ulpiusz. Vagy Ulpriusz? Esetleg Elpirulsz? :DDD Egyetlen egy kérdésemre sem tudtál érdemben válaszolni. A jogász fijú is azt írta, hogy hát hagyomány miatt lett a közigazgatási bíróságok ötlete. Ejnye, ejnye. Írtam az előbb, hogy még nem tanultatok meg ügyesen érvelni a trollgyárban, mert sajnos a sok fröcsögés tények nélkül semmit sem ér. Nem jó magadnak hazudni. Látod én nem írtam semmi ilyesmit, hogy akkor most Ti vesztettetek. Nekem nincs szükségem arra, hogy hátba veregessem magam. Van gerincem, tartja a hátam. :DDDDD

ulpius66 2019.02.11. 22:36:43

Fehér&Fekete!

"A bíróságnak nincs semmiféle engedélyezési jogköre."

Én bírom a vicceket!

feketeesfeher 2019.02.11. 22:38:16

@arabok balrol: "Paran azt gondoltak, politikusok"

Egy sem gondolja.
Csak annyit gondolnak, hogy alkotmányban biztosított alapvető joguk az, hogy az őket érintő ügyekben megszólaljanak, kifejezzék a véleményüket.

Ez amúgy alapvető állampolgári jog lenne a papír szerint, csak ezt te is nehezen ismered el.

törppicur 2019.02.11. 22:39:47

kedves Szabolcs,
okulásodra elmesélek egy történetet. Nem friss, de vannak tanulságai.

Általános iskola műhelyében (vö: parlament) gyakorlati órán a tanár (Vö: Kövér) elmondta nekünk, gyerekeknek (Vö: képviselők) mik a szabályok a műhelyben, kicsit szigorúbbak, mint az iskolában, de be kell tartani. Figyelmesebben és tisztelettudóbban kell működnünk Tudomásul vettük.
Egy rosszcsont következő órán beragasztózta a tanár úr ülőpárnáját, mire ő ejlezte, hogy helytelen és vegyük figyelembe a szigorúbb szabályokat, mert ő alkalmazni fogja.
Következő órán a rosszcsont ismét ragasztózott, kicsit ráerősített 2 rajzszöggel és befűtött az összes fakalapáccsal. Tanár úr leült, felállt, megfogta rosszcsontot és kétkézzel kidobta a műhelyből, és egy hónapra eltiltotta a gyakorlati órákról, melyet a műhely előtt kellett kivárnia.
Mi megértettük a történetet, a rosszcsont tudomásul vette, szűlő nem ment be tombolni. Később ügyesen fúrtunk reszeltünk.
Na most a házszabályra a tisztelet megadására és a képviselőhöz méltó viselkedésre többször felszólította Kövér az izgága, tiszteletlen, képviselői önkifejezésre alkalmatlan ellenzéki képviselőket, akik inkább begyújtottak a fakalapáccsal.
Kéretik nem sivalkodni. Az a minimum, hogy elismeritek a büntetés jogosságát és visszafogjátok magatokat.
Randalírozni ott az utca, bár azt sem szeretem.
Lehet a Fidesz vesztett szavazókat a törvény elfogadásával, de nem a ti ricsajozásotokkal. De még ez sem biztos. Az viszont tuti, hogy ti nem szereztetek egy nyamvadt + szavazatot se azzal, hogy leégettétek magatokat. Hogy vesztettetek-e nem tudom, kiderül.
Kérem, tartsátok tiszteletben az Országházat.
Többen írték, a parlamentben szavazni lehet, azért vagytok ott, utána meg elfogadni a szavazás eredményét.

arabok balrol 2019.02.11. 22:40:41

@feketeesfeher: Kifejeztek a velemenyuket, ami leszarhato.

Fergio 2019.02.11. 22:42:10

@exterminador:
"Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár "

Majd a Liberális Internacionálé alelnöke. Paff! A hülye libsi, ugye! :DDDD

Orbán Mihály - Viktorka apukája párttitkár

"A legszebb az egészben, hogy az a Kövér László veri a leghangosabban a tamtamot, aki fizetett pártmunkás volt az átkosban."
Forrás: civilhetes.net/amikor-a-komcsik-komcsiznak

ulpius66 2019.02.11. 22:42:51

Black&White!

Javaslom erről a kérdésről jobban tájékozódj!

Olvasgass több index.hu, 444.hu mérce.hu ATV.hu és még sorolhatnám napestig a ballibsi médiumokat, hogy milyen kéjelegve hozták le a Törvényszék határozatát!

A LÉNYEG ÍGY HANGZOTT: A TÖRVÉNYSZÉK ENGEDÉLYEZTE A LÁNCHÍD BLOKÁDJÁT!

Ha mán ennyire kényes az ízlésed, ezektől a ballibsi médiumoktól mért nem kérted számon, hogy a Törvényszék nem azt engedélyezte??????????

feketeesfeher 2019.02.11. 22:45:51

Az autokrácia, a nem kontrollált hatalom az úgy működik, hogy nem tud konszolidálódni.
Miután arra nincs esély, hogy az autokrácia elleni megnyilvánulások teljesen eltűnjenek, ezért egyre keményebb, egyre durvább eszközökhöz folyamodik, ha ellenállással találkozik. És sok esetben amúgy a rendszerben kulcsszerepet betöltők személyes sérelmei válnak megtorlandóvá.

Ez nem a jogról, az állampolgárok lehetőségeiről szól, pusztán a hatalomról. A hatalom pedig szinte mindíg erőszak. A kontrollált hatalom kisebb erőszak, a kontrolálatlan meg nagyobb hatalmi erőszak.
Ha nem lesz obstrukció, akkor Kövérlaci majd másért büntet.

arabok balrol 2019.02.11. 22:48:31

@feketeesfeher: "Ha nem lesz obstrukció, akkor Kövérlaci majd másért büntet."

A valasztoknak kellett volna Bangonet, Kunhalmit megbuntetni, a legutobbi produkciojuk utan.

Csak hat a szavazoik is ugyanolyan szarhazi csuszomaszok, mint ok.

Ho ho ho

ulpius66 2019.02.11. 22:48:33

Kedves Szabó Szabolcs!

Egyebekben te ott fenn a nagy magas Parlamentben kit képviselsz?

Magadat?

AZ Együtt-et?

avagy a csepelieket?

Venesz 2019.02.11. 22:49:13

@törppicur: És Lezsák elvtárs, nertárs diktatórikus uralkodása a pódiumon, az nem sérti a házszabályt? Ja, ő kormánypárti, őt nem bünteti Kövér László.

feketeesfeher 2019.02.11. 22:50:17

@arabok balrol: "Kifejeztek a velemenyuket, ami leszarhato."

Nem is vitattam, hogy leszarható.
Palkovicsék nagyjából nagyívben szarják le az MTA kutatóit, meg az egész MTA-t úgy ahogy van.
És Palkovics még az, akinek valahol fontos a tudománynak az a szegmense, ahol ő létezik. A többi kormánytagnak az se számítana, ha az MTA székházából valamelyik fideszes jólmenő butikhotelt csinálna, meg egy Michlein csillagos éttermet, kávézóval.

Persze, a magyar társadalom túlnyomó többségét mérhetetlenül nem érdekli a tudományos élet helyzete.
Ez nem újdonság.

ulpius66 2019.02.11. 22:51:37

Mán csak azért kérdem, mert ha a csepelieket képviseled, akkor mán csak arra lennék kíváncsi, hányan hatalmaztak fel tégedet erre a parlamenti bohóckodásra?

törppicur 2019.02.11. 22:52:03

@exterminador:
Először is lássuk Orbán Viktor Nagy KISZ-es múltját.
Azt hiszem ezt a szálat gyorsan el is varrhatjuk: Orbán 15 évesen (első gimnazista korában) volt az osztály KISZ-titkára, fél évig. Ez egy igazi KISZ karrier!

Második
Valójában Kövér az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézete Ifjúság Kutató csoport segédmunkatársa volt kemény 7 hónapig 1986-ban.

kambodzsaihirlap.blogspot.com/2015/01/orban-kisz-es-multja-kover-partkonyve.html

feketeesfeher 2019.02.11. 22:52:56

@arabok balrol: "A valasztoknak kellett volna Bangonet, Kunhalmit megbuntetni"

Ugyan miért kellet volna őket megbüntetni?
Tették, ami a dolguk.
És ha szabad használnom azt a fideszes közhelyet, hogy "ha az ellenfél ideges attól, amit tettek, az mutatja, hogy jól tették".

arabok balrol 2019.02.11. 22:52:57

@feketeesfeher: mondom 40 kutato balhezik 5000bol

azaz leszarjak majd ezt a 40et, mint a ballipsiket, vagy a CEU-t, vagy mas senkit sem erdeklo szarhalmot

arabok balrol 2019.02.11. 22:54:21

@feketeesfeher: marmint a mubalhe, hamis vidio a dolguk?

Nem a ballib politikusokkal van a gond, hanem a csuszomaszo valasztoikkal, mondom.

törppicur 2019.02.11. 22:54:28

@Venesz: ha jól emlékszem, Lezsák azoktól a hölgyektől vonta meg a szót, akik a napirend helyett az ő tevékenységével, házszabállyal akartak foglalkozni.
Ez alapból helyes, ha meg azt az obstruáló légkört is figyelmbe veszed, akkor külön dicséretes, milyen kulturált formában oldotta meg.

ulpius66 2019.02.11. 22:54:47

Kedves Szabó Szabolcs!

Egyebekben meg NE KESEREDJ EL!

INDÍTS GYŰJTÉST A FÉSZBUKKON, HOGY NINCS MIT ENNED, NEKED ÉS CSALÁDODNAK, ÉS A BALLIBSIK MAJDCSAK ÖSSZEDOBJÁK AZT A PÁR MILLÁT, AMI HIÁNYZIK A CSALÁDI KASSZÁBÓL!

LÁTOD A FÜTTYÖS JUHÁSZ BARÁTODNAK IS BEJÖTT EZ A TECHNIKA, Ő TÖBB, MINT 150 MILLÁT TARHÁLT ÖSSZE A BALLIBSIKTŐL!!!

NEKED AZT A PÁR MILLÁT ÖSSZETARHÁLNOD GYEREKJÁTÉK LESZ!!!!!

feketeesfeher 2019.02.11. 22:55:21

@törppicur: A Parlament nem műhely, Kövér nem tanárbácsi, a képviselők meg nem gyerekek, akiknek hátra tett kézzel kell figyelni, mit mond a tanárbácsi..

arabok balrol 2019.02.11. 22:58:52

@feketeesfeher: "A Parlament nem műhely, Kövér nem tanárbácsi, a képviselők meg nem gyerekek, akiknek hátra tett kézzel kell figyelni, mit mond a tanárbácsi.."

A valosag meg kozbeszolt...:)

törppicur 2019.02.11. 22:59:33

@arabok balrol: a választók majd díjazzák a szinitanodás hölgyek músorát.
Nem olyan régen volt egy JUhász Péter nevű szintén túlmozgásos politikus-szerű. A választáson beárazták a nézők.
De neked is igazad van, az ilyen hibás teljesítmény is van, akinek tetszik. Összedobták neki a visszafizetendő párttámogatást.
Ha jól gondolom Bangónééknek is összedobják a zs-t, ha esetleg legközelebb köszöb alattiak lesznek

Habony Árpád 2019.02.11. 23:01:09

" megélhetését egy hónapra."

Kurva kevés, a ciklus végéig el kellett volna venni, minden javadalmazásukat, és még fizetetni velük fejenként 100 milliót. És persze életfogytig kitiltani a parlamentből az összeset.

Nerevaryne 2019.02.11. 23:02:08

Ha egymillás fizu mellett a hiteltörlesztés miatt aggódsz egy kimaradt hónap után valamit baromi rosszul csinálsz.

Fergio 2019.02.11. 23:05:15

@Habony Árpád :
Árpika ezen már túlvagyunk, a Gucci táskádat tedd a fejedre és inkább menj Ibizára bulikázni...

arabok balrol 2019.02.11. 23:06:20

Na mind1, legkisebb rossz alapon behuztam a Fideszt, remelve hogy ugyse lesz meg a 2/3.

De most mar meggondoltam magam. Jobb az a 2/3.

E1G ellenzék egy geci 2019.02.11. 23:07:29

"Nem forgolódik álmatlanul azért, amiért elvette 38 ember (és így persze sok család) megélhetését egy hónapra."

Pont leszarják, Soros György a többszörösét fizeti nekik.

törppicur 2019.02.11. 23:11:26

@feketeesfeher: kicsit sántít a hasonlatom, elismerem.
Viszont Kövér házelnök - úgy is viselkedik, jelezte is, hogy helyteleníti a tiszteletlen, házszabályba, általános jó ízlésbe ütköző, parlamentbe nem való megnyilvánulásokat és meg is fogja torolni.
a képviselők ugyan nem gyerekek, de a viselkedésük végképp méltatlan a megbízatásukhoz és sérti a szabályokat
szerintem a zűrösebbje kezdhetné egy bocsánatkéréssel a választóik felé

feketeesfeher 2019.02.11. 23:13:54

@arabok balrol: "mondom 40 kutato balhezik 5000bol"

Hiába mondod, nem igaz amit mondasz.

Fergio 2019.02.11. 23:14:36

@E1G ellenzék egy geci:
"Soros György a többszörösét fizeti nekik."
Így van! Meg az ENSZ-nek, meg az EU-nak, meg a tüntetőknek is! Meg Orbánnak is anno, amikor a kis pártépületet felszerelte faxokkal meg nyomtatókkal Gyuri bácsi pénzéből... :DDD Hejj, mondom én, hogy a magyar az tud élni! Egy kis segítséggel, de tud... aztán amnéziás lesz... elfelejti honnan jött... :DDD

törppicur 2019.02.11. 23:16:39

@feketeesfeher: ha jól értem a beírásod, te úgy érzed, hogy téged képviselnek ezek a most megbüntetett képviselők?
1. Sajnállak, hogy neked ez jutott. Probálj meg változtatni rajta
2. Törd össze a malacperselyt és oszd szét szegény rászoruló képviselők között

arabok balrol 2019.02.11. 23:19:13

@feketeesfeher: annyian irtak ala az "MTA tiltakozast" ...:)

feketeesfeher 2019.02.11. 23:20:51

@törppicur: "helyteleníti a tiszteletlen, házszabályba, általános jó ízlésbe ütköző, parlamentbe nem való megnyilvánulásokat"

Ezek olyan szubjektív értelmezések, amiket az emberek hol így gondolnak, hol úgy. Ha ők csinálják, helyes, ha mások, akkor helytelen.

De amúgy a mai magyar országgyűlés amúgy is érdektelen.
Ott semmi lényeges nem dől el, a fidesz is meg az ellenzéke is pusztán kommunikációs csatornának használja, mert másra ma már nem jó.

feketeesfeher 2019.02.11. 23:21:29

@arabok balrol: "annyian irtak ala az "MTA tiltakozast" ...:)"

Nem.
De ez mindegy, mert te ezután is ezt hiszed.

feketeesfeher 2019.02.11. 23:28:43

@törppicur: "ha jól értem a beírásod, te úgy érzed, hogy téged képviselnek ezek a most megbüntetett képviselők?"

Jól.
És helyeslem, amit tesznek.

Mondjuk én csökkenteném a minimálisra a parlamenti jelenlétet, és parlamenten kívül élnék azokkal a jogokkal, amiket mint képviselő megilletne, de jól látható módon az autokrata rendszer azt is korlátozni próbálja.

Amúgy ha változtatási szándékom lenne, akkor még keményebb fellépésekre ösztönözném a képviselőket, illetve még ravaszabb fellépésre.

Ja, én, és még sokan mások azt szeretnék, ha az orbáni rezsim eldőlne, összeomlana, és lenne helyette egy plurális rendszer, ahol tényleg vannak viták társadalmi kérdésekről.

Nekem aztán semmi érdekem nem fűződik ahhoz, hogy ne legyenek értelmes viták a parlamentben, de sajna erre már rég semmi esély.

Akkor meg kell más utakat keresni.
Ja, Szabó Szabolcs jól képviseli az érdekeimet a lehetséges kereteken belül.

törppicur 2019.02.11. 23:31:09

@feketeesfeher: mit értesz mai országgyűlés alatt?
A te véleményed szerint meddig folyt ott lényegi munka?
Csak azért kérdem, mert ha megint 400 fős lenne a parlament, az lényegi lenne?
Ha a kisebbséget többen képviselnék az lényegi lenne?

feketeesfeher 2019.02.11. 23:41:12

@törppicur: Az ogy addíg folytatott lényegi munkát, amíg a parlament nem a különleges szabályokat tette meg általánossá, vagyis az összes kényes törvényt egyéni képviselőiként indították, és az kikerült az általános szabályozás alól.

Lényegtelen, hogy hány főből áll, bár egy tanulmányban azt olvastam, és nagyjából meg is értettem, hogy egy kábé 260-280 fős parlament tudná lefedni a társadalmi sokféleséget.
Területileg, kulturálisan, szociálisan.

De ez mellékes.

Egy civilizált országban nem tolnak át egy túlóra törvényt egyéni képviselőivel, pusztán azért, hogy ne legyen szükség bizottságira, társadalmi egyeztetésre meg ilyesmire.

A fidesz áttolta egyénibe, nyilvánvalóan tojta le az ellenzéki megnyilvánulásokat, ami akár oké is lehetne, de hatalmánál fogva úgy rekesztette be az ülést, hogy az ellenzéknek nem volt megszólalási lehetősége sem, a kormánypárt meg nem is akart vitázni.

Nulla érdemleges vita volt az egészről Nulla, semmi, zéró.
Egyeztetések az érintettekkel: nulla, semmi, zéró.

Akkor minek van a parlament?

ember100 2019.02.11. 23:44:37

@ulpius66:
Helló !

Ez az őskomcsi szöveg érvényes a fityeszes emberekre is mint pl. a Fényességes Vezető , bajszos senki , semmilyen zsóti...... ?

Sir Gombóc 2019.02.12. 01:34:29

@Katzenbach.Zoltán: mi van ökör, csak nem megbántottak? Szaladj apucihoz árulkodni..

Sir Gombóc 2019.02.12. 01:39:11

@Katzenbach.Zoltán: nevetséges vagy. Csapkolódsz mint egy durcás kisgyerek.

Sir Gombóc 2019.02.12. 01:44:00

@arabok balrol: kivéve, ahol nem havi elszámolás van.

Sir Gombóc 2019.02.12. 01:50:47

@Katzenbach.Zoltán: hát, most te hazudsz. A MÁV-nál ugyanis van kollektív szerződés és abban 300 óra volt az éves túlóra maximális mértéke. És ezt ki is használták. Mivel kollektív szerződés nem sok helyen van, így nem igaz az, hogy ugyanannyit dolgoznak mint, ahol csak 250 óra volt a plafon.

Sir Gombóc 2019.02.12. 01:59:59

@ulpius66: a botrányt a fidesz csinálta, csak szólok. Ők lépnek át minden demokratikus normát, saját szájízük szerint értelmezve a parlamenti szabályokat, ócska szavazógéppé silányítva az országgyűlés intézményét.

Sir Gombóc 2019.02.12. 02:14:00

@ulpius66: egy dolog teljesen nyilvánvaló. Az, hogy te nem vagy normális.

darlacko 2019.02.12. 02:14:13

@midnightcoder2: ja, csak Mészáros Lőrinc meg Tiborcz méltóságos urak jövedelmével nincs bajod

@TSandor Toth: A képviselő nem sima munkavállaló. Választott tisztségviselő, politikus, ha ő nem lenne, akkor nem lenne kontroll a hatalommal szemben. Demokrácia, miazmás... Neked persze ezek a szavak semmit se mondanak, fidesznyik.

darlacko 2019.02.12. 05:09:07

Azt nem értem miért szórakoznak még a fideszesek az országgyűléssel. Fel is oszlathatnák ennyi erővel.

n3spr3ss0 2019.02.12. 05:52:30

Ezzel a törvénnyel egy 8 elemis tv székházbeli biztonsági őrt is kinevezhetnek közigazgatási bírának. Egy olyan fogja, aki szintén 8 elemis, csak kétszer bukott. Fideszes.

Jóska Pista 2019.02.12. 06:18:46

Fidesztrollok azt felejtik el, az az 1/3-nyi ellenzéki képviselő, a választók több mint 50%-át képviseli. A többséget.

chrisred 2019.02.12. 06:44:13

Az ellenzéki képviselők megszavazták az illetményemelést a parlamentben. Csak azt felejtették el, hogy ők csak akkor juthatnak hozzá a pénzhez, ha Kövér is megengedi. Ha a család megélhetését féltik, akkor menjenek, keressenek valami tisztességes melót. A krumplileves meg legyen krumplileves, az egypártrendszer meg egypártrendszer, ha a Fidesz új Hazafias Népfrontot akar, akkor ültesse be a képviselők közé Schmidt Mária fia mellett Orbán Ráhelt is ellenzéki képviselőként.

TSandor Toth 2019.02.12. 06:46:50

@Jóska Pista: ülj le fiam, matekból egyes.

apro_marosan_petergabor 2019.02.12. 07:08:23

A játékszabályok az ellenzéki képviselőkre is vonatkoznak. Pirosba lépni, egyirányú utcába szemből behajtani, vendéglőben a lábat asztalra feltenni, villamoson jegynélkül utazni, utcán szemetelni, padlóra köpni, védett adatokat kiadni - stb. - az ellenzéki képviselőknek sem szabad.
Ha mégis megteszik, számítani kell valamilyen büntetésre.

midnightcoder2 2019.02.12. 07:10:54

@Jóska Pista: Olyan állat, hogy ellenzéki képviselõ nincs. Van Jobbikos, MSZP-s, LMP-s, DK-s. Ezek - és a szavazóik - egymást legalább annyira utálják mint a FIDESZ-t.

midnightcoder2 2019.02.12. 07:13:01

@apro_marosan_petergabor: Pontosan. Ha reggel a meetingen elmondom hogy más a véleményem mint a TTL-emnek, az rendben van. Ha oda szarok az asztal közepére hogy ezzel fejezzem ki az ellenvéleményemet, akkor azt nem annyira tolerálják. Még akkor sem, ha amúgy soha nem írtam alá olyan papírt ami konkrétan ezt a tevékenységet tiltaná.

chrisred 2019.02.12. 07:42:55

@midnightcoder2: Minden képviselő ellenzéki, aki nem kormánypárti.

Gato666 2019.02.12. 08:09:44

@Drizari: talán dolgozni kellene a parlamentben nem ripacskodni?

Venesz 2019.02.12. 08:11:27

@törppicur: Ha jól emlékeznél, akkor arra is emlékeznél, hogy Lezsák már az első mondat után megvonta a szót az összes ellenzéki képviselőtől, sőt lezárta a vitát úgy, hogy nem adott szót Vadai Ágnesnek, aki addig még nem is szólhatott hozzá, mert akkor érkezett.
Az külön bájos, hogy Lezsáknak papírról kellett felolvasnia, hogy miért is vonja meg a szót és zár ki a vitából. Szerintem fel sem mert nézni, azért olvasta.

chrisred 2019.02.12. 08:13:58

@Gato666: Senki nem azért ül be a képviselői székébe, hogy dolgozzon. Pont azért van ott, hogy ne kelljen dolgoznia.

nnnnnnnn 2019.02.12. 08:33:08

" anyagi szempontból nem állít kezelhetetlen helyzet elé, kibírom"

mindjárt elhullajtok egy könnycseppet

reKorrekt 2019.02.12. 08:35:15

@TSandor Toth: "Diktatúra akkor van amikor egy kissebbség uralja a többséget"
Miért most mi történik szerinted?

Gáborné Bori 2019.02.12. 08:37:24

@Sir Gombóc: Te ezekre biznad az ország vezetését? Nézzél már utána mit műveltek a fidesz elött, illetve mit nem.

Arcade Macho 2019.02.12. 08:50:22

ez K.O....
devizahiteleshez hasonlitja magat?
megelhetesrol van szo?

szerintem az osszes politikusnak kellene adni annyit par honapra hogy egy tanari fizetesbol jojjon ki

Arcade Macho 2019.02.12. 09:00:35

@Raven!: "ELLENBEN egy nullat levennek a vegerol veglegesen, azert amit ti ott csinaltok nem millios hanem szazezres fizetes jarna..."

+1 !!!
a rancos barbi is elmondta hogy azert kell ezeknek az elorehozott vaskos nyugdijka, mert ha visszamennenek a versenyszferaba, akkor abbol nem tudnanak megelni :)))

MTA rendes tagja 2019.02.12. 09:13:55

Teljes vagyonelkobzásra kellene ítélni ezeket a kártékony férgeket.

MTA rendes tagja 2019.02.12. 09:16:12

@Arcade Macho: ezek, mint SzSzabolcs, megélhetési politikusok, nem a versenyszférából, hanem valamilyen bürokratikus intézményből jöttek-mennek
mondjuk a tudományos pályán szabolcskának nincsenek eredményei

langesz 2019.02.12. 09:21:44

Nekem meg a Hetedik koporsó jutott eszembe.

drover(fanyul társa) 2019.02.12. 09:35:02

Rusnya gusztustalan ember ez a Kövér. Mi minden lóghat azon a bebüdösödött fókabajszán egy gulyásleves evése közben. Élmény lehet vele szemben ebédelni. Pfejjj.

Dan da Man 2019.02.12. 09:38:10

@Katzenbach.Zoltán: A kurva anyádat, te buta fasz!

És most irány a csepeli bíróság (rendőrség, de mindegy)! Majd írd meg, hogy mekkorát röhögtek az ostoba, arcoskodó, proli képedbe, mielőtt elhajtottak volna.

Nem az a baj, hogy buta vagy egyébként, hanem, hogy azt hiszed, hogy okos. És ettől vagy igazán buta. Dunning–Kruger-hatás. Olvass utána, és gondolkozz rajta! Aztán eggyel szerényebben folytasd!

Minden ballib bérretteg 2019.02.12. 09:58:35

Szabikám baszod alásan !

Dolgozni kéne a parlamentben, nem pedig segged a földhöz verve hisztizni, és ellehetetleníteni a parlamenti munkát.

Ha én azt cisnálnám itt a cégnél, mint ti ott a parlamentben, csakmert többen akarnak mást, hát úgy vágnának ki mint macskát szarni.

Tessék választást nyerni, vagy normális hiszti néküli melót végezni.
Ez a cirkusz ez nagyon szánalmas, és teljesen egyértelműen elejét kell venni a hasonló ellenzéki bürleszknek.
Különben olyan hagyományt teremtetek a mindenkori ellenzék számára, mely mindörökre ellehetetleníti a parlamenti munkát.

Minden ballib bérretteg 2019.02.12. 10:01:48

@feketeesfeher:

Ezek a képviselők hisztis óvodást játszottak, és teljesen jogosan jár nekik a bünti.

Nehogymár cirkuszt csináljanak, csak mert frusztráltak a vereség miatt !

zirrian 2019.02.12. 10:32:32

Egymilliós fizetésnél ilyet sírni...

Kicsit ez most felbasz, és nem tudok együttérezni, bocs.

sas70 2019.02.12. 11:29:32

A kupakos BMW-s Kósa akkora egy géniusz, hogy egyedül megírja a közig. bíróságokról szóló törvényt és közben még a munka törvények módosítását is. Ez azért kemény!

okleveles naiv 2019.02.12. 11:48:07

Nem tudom, hogy jogszerű, vagy jogszerűtlen volt decemberi tette így nem tudom, hogy jogszerűen kapta a levonást.
De!
Általánosságban azt mondom - és teszem ezt ellenzékiként! - hogy bőségesen megérdemelné az összes ellenzéki képviselő, h egy fillér illetmény nélkül basszák ki őket a parlamentből, kb semmi sem változna.
A szotyi basához törleszkedő álfityiszes megélhetési bűnözőket megértem, hogy nem csinálnak semmit, ők a nagy lóvéért adták el magukat és boldogan dörzsölgetik a gombnyomogatásban megfáradt tenyereiket, hogy már annyit loptak össze, hogy az ükunokáik is multimilliomosok lesznek.
De az ún. "ellenzék", mégis mi a retekért nem vállalja fel, hogy titokban ők is fityiszesek? Hogy szarnak az egészre, csak a pénzért járnak be (már amelyik bejár egyáltalán)? Hogy képtelenek az összefogásra, érdemi munkára?
Cimbikém, ha már magatoknak minden tépelődés nélkül megszavaztátok ezt a hatalmas fizut (jaj, bocsika, cicafiú, tudom, nem fizu, hanem illetmény, tiszteletdíj, vékából öntött arany, stb) a semmiért, kiegészítve a számla nélküli költségtérítésetekkel (ami ugyebár nettó adócsalás, hiszen hogy a picsába kapnátok bármit is számla nélkül, ha a NAV véresre bünteti azt, aki számlaadás nélkül szolgáltat nektek, tehát börtönbe veletek, természetesen a fityiszesekkel együtt) akkor ideje lenne nekünk, dolgozóknak is megszavaznotok akkora fizetést, hogy abból le lehessen tiltani egy hónapra 1069200,- Ft-ot és utána még maradjon 260,- Ft-os gundelpalacsintára.
Van egy olyan érzésem, hogy most nem csak a fityiszes bértolltrollok fognak mexokásból szarrá fikázni, hanem a másik oldalról is kapod majd az ívet rendesen.

Sir Gombóc 2019.02.12. 11:51:37

@Gáborné Bori: semmivel sem rosszabbak, mint a fidesz.
Sőt, van amiben jobbak. Van önálló véleményük, nem a központi utasítást szajkózzák, vannak vitáik, képzeld még hibáznak is! Persze, tudom, a fideszes képviselők tökéletesek, náluk ilyen emberi dolgok nem érintik, ők egy központi tudat részei.
Le kellene venni azt a szemellenzőt és rácsodálkozni a valóságra!

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2019.02.12. 11:56:08

@Drizari: Nem az ellenvéleményről van szó, hanem egy kicsit más helyzetről, és egy trend részéről.

Az obstrukciónak vannak a házszabályba beleférő jogszerű formái is. Az ellenzék úgy gondolja, hogy ők a küldetésük miatt felülemelkedhetnek a törvényen.
Amikor a kelepelés, síp, stb. kapcsán nem jut eszükbe, hogy az nem egy vélemény elmondása, hanem a másik szólásszabadságának a korlátoztása, az szintén arról szól, hogy nem a dolgukat végzik, hanem túllépnek a törvényen.
Amikor hibáznak, akár az elszámolással, akár rossz nevet nyilvánosságra hozzák, nem vállalják a következményeket, mert túllépnek a törvényen.

Olyan törvényeken, amiket nem a NER hozott ellenük, hanem amik mögött még konszenzus van. Sorozatosan.

Ha a törvénysértés mögött ott lehet az, hogy mások jogait megsértik, másokon még gátlástalanabb módon gázolnak át, mint a FIDESZ és a saját küldetésükben, programjukban lévő ideológiai hibáit sem korrigálják és abban vannak emberi jogokat sárba tiporják, akkor a rosszabbak, mint a FIDESZ és így a post megközelítése is sántit.

És ez arról szól, hogy a társadalomban van egy nem elfogult pártkatona réteg, és ennek a rétegnek a véleménye, haragja, stb. dönti el a választást. És vannak akik eléggé haragszanak a FIDESZre ahhoz, hogy másra szavazzanak, és vannak akik az ellenzék viselkedéséből látható veszélyből látják, hogy jelenleg a FIDESZ a kisebbik rossz. De NINCS olyan párt, amire ez a réteg ne fintorogva, undorodva szavazna, mert senki nem csinál tisztességesen működő ellenzéket. Az ellenzék feladatait senki nem végzi el.

chrisred 2019.02.12. 12:39:22

@Válasszunk: "Az obstrukciónak vannak a házszabályba beleférő jogszerű formái is."

Például mi?

2019.02.12. 12:55:34

Ha az 1 millio netto, akkor sokallom. Szerintem brutto, mert a tiszteletdijat csokkentik a szoveg szerint, ami valszeg egy brutto osszeg. Ugy nagyjabol elmegy. Szerintem torvenybe kene iktatni, hogy a kepviselok tiszteletdija a mindenkori elozo havi atlagber 3 szorosa. (marha nincs mar torvenyben ilyesmi) Ez korrekt osszeg es motivalo is.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2019.02.12. 13:16:40

@chrisred: Példáéul az összes lehetséges és törvényes felszólalási lehetőség olyan felhasználása, amivel az időhúzás a célod és nem más tevékenység.

De annak idején 94 és 98 között nem véletlen volt, hogy nem a hőzöngő Torgyántól emelkedett fel sok akkori kormánypárti vezető vérnyomása, hanem attól a képviselőasszonytól, aki a kormánypárti frakcióból is meg tudott győzni elég embert ahhoz, hogy megnehezítse a kormány akaratának érvényesülését.

És ahogy a kormánypártot el is hagyták képviselők, úgy az sem lehetetlen, hogy ők is kérdezzenek. Akiről elterjed, hogy számos kérdésben mert a miniszterelnök ellen beszélni, azt megkeresve, beszélve vele az aggályokról, vagy lehetne az informális megkeresésre (ellenségeskedés helyett, és nem amellett) tisztességes választ kapni, vagy a kormánypárton belül felmerül kérdések is megakaszthatnak folyamatokat.

Ha pár körzetből összeszeded az elégedetlen kormánypárti választók jelentős részének a véleményét, és le tudod tenni a megfelelő képviselő elé, hogy nem mi mondjuk, hanem a saját kormánypárti szavazóid, mi más miatt nem értünk veled egyet, ha a mi véleményünket nem fontolod meg, legalább ezeket kellene. Ha változtatni nem is fog esetleg a képviselő, az idejét elhúzod, stb.

Ha a módosító javaslatok tömegében sok olyat elrejtesz, ami garanciális intézkedés, ha egyben akarják lesöpörni, akkor azt népszavazáson is népszerű lenne, de a kormány támadható lenne, hogy miket söpört le. Ha itt a "nem csak 1-2 volt a sok módosító közül", hanem sokról lehet a vita, stb. így komoly politikai ára van a lesöprésnek, mert a várható népszavazási mizéria is rossz, de az is, hogy a plusz garanciák lesöprése miatt erősödik meg a sztrájkfenyegetés, stb...

A különbség az, hogy ezekhez dolgozni is kell, amire egyes képviselő uraknak nincs meg a késztetésük, de panaszkodnak, hogy az el nem végzett munkáért miért nem kapnak luxusfizetést. Bizonyára van a családban másik kereső, aki remélhetőleg nem naplopó, hanem dolgozik és így van miből megélni.

torró 2019.02.12. 13:19:13

@Fergio:
Hogy a fenébe nem lehet megérteni ezt 400 óra lehetőséget? Ez nem kötelező te tüdő! Lehetőség! Érted ezt a szót vagy le kell fordítani!? Ha nem akarsz 1 percet sem kell túlóráznod! Hú de kellene a magad fajtájának egy kis Kádár rendszer bammeg! Akkor volt kötelező kommunista szombat, felajánlásból ingyen és bérmentve! Nem jó nektek semmi lusta népség! Menj ki nyugatra majd meglátod hogy kell túlórázni! Van egy jól fizető állásod. És ha a cégvez azt mondja, hogy bocs fiúk de kellene egy kicsit túlórázni, de fizetem rendesen, mert csúszunk. Mit mondasz erre? Sokaktól hallottam hogy jó ötlet, mert nem engedhettem 250 óránál több túlórát, pedig a srácok akartak! Erre lett az a törvény kitalálva! Érted? Jöttök a hülye szöveggel, hogy rabszolga törvény. Ami nem kötelező, hanem lehetőség, az hoigy lehet rabszolga törvény? Vagy nem értitek, vagy nem akarjátok megérteni? Én 70 évesen értem, a fiatalok meg nem? Én vagyok a hülye?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2019.02.12. 13:19:21

@chrisred: A csak "mennyiségi" módosítót lesöprik. Ha viszont a fejlett demokráciákból az ellenzék átveszi az árnyékkormány intézményét, és egy versenyképes javaslattal, sok olyan módosítóval húzza el a vitát, ami mellett érvel, és amivel akár népszavazást is lehet nyerni...

És ami kapcsán nem ellenségeskedve, hanem konstruktív ellenzékként elkezdte idejében meggyőzni a meggyőzhető kormánypárti képviselőket...

Akkor a kormánynak, ha át is tudja nyomni a törvényt a parlamenten, ez jóval több idejébe kerül, és politikailag drágább.

Csak ehhez dolgozni kellene.

Jóska Pista 2019.02.12. 13:24:17

@apro_marosan_petergabor: úgy kedvesem, hogy a választók többsége, nem a fideszre vagy valamelyik képviselőjelöltjére szavazott.
Így például engem, a Momentum szavazót biztosan nem képvisel orbán egyetlen ujja sem, de képvisel az összes ellenzéki képviselő.

rnz 2019.02.12. 13:25:33

Ahogy szokták mondani: "aki k*rvának áll, ne csodálkozzon, ha megb*sszák"
Mégis mit vártál? Dícsértetet? Vagy hogy majd szépen elfelejtik, mint ha meg sem történt volna?
Édes istenem...

Fergio 2019.02.12. 13:32:13

@torró:
Igen balfasz, Te vagy a hülye! Melyik részét nem érted annak, hogy a cég ne túlóztasson embereket a szabadnapjukon az év összes hétvégéjén, hanem bazdmeg vegyen fel embert, ha túl sok a munka! Ja, hogy erre találták ki, hogy mivel nincs munkaerő, akkor a halálba lehessen dolgoztatni a sok faszt! Ja, persze! Így már sokkal jobb! És még egyszer: itt nem a mérnökök fognak 400 órát túlórázni, hanem akik a termélesben dolgoznak! Akik 2-3 műszakban dolgoznak most is! Meg el tudom képzelni, hogy az állami cégektől nemrég kirúgott kb. 15000 ember helyett majd a köszolgák...
Biztos van olyan családos ember, aki szeretne a családja helyett minden hétvégén az évben a szombatot is munkával tölteni! Ugye baromarc? Akinek nem elég a pénz, az képzeld manapság kimegy külföldre dolgozni, mert senki sem annyira hülye, hogy itt maradjon és a haéálba dolgoztassák még ha megfizetik is... Ismerek olyan CNC kezelő gyereket, aki itthon 90.000 keresett 3 műszakban, fizette a hitelt, volt egy gyereke. Hopp, jött egy leépítés, mehetett a faszra. Német nyelvtudás nélkül ment ki Németországba egy kis városkába dolgozni CNC gépkezelőként, most kint él 4 éve a családjával, és örül, hogy csak évente egyszer kell látni ezt buzi országot. Van egy használt Mercedes autója, kényelmes albérlete, jófej szomszédai, aki nem migráncsozzák le... És képzeld, nem túlórázik egy dekát sem! Képzeld mik vannak!!! Idióta...

torró 2019.02.12. 13:32:15

A parlament meg nem cirkusz terem! Hogy lehet ilyen bunkó módon viselkedni? Tudom a Lezsák miatt vesztetek meg, de mondja meg már valaki mi értelme van az olyan hozzászólásnak amit a másik képviselő már megtett? Mert ha ketten elmondják oké! De mindenki ugyan azt a kérdést akarta elmondani! Mitől lesz más az értelme ha ötvenen felolvassák? A FIDESZ is csinált obstrukciót, de Gyurcsány miatt. És nem cirkuszoltak, hanem csendben kivonultak a teremből. És azt hiszik a képviselők, hogy a választóik cirkuszi előadásra fizették be őket? Meg akarják szólítani az eddig soha nem szavazókat. Így? Azt mondhatom amit a Horn Gábor "Nem azt mondták, Feri, hanem azt, hogy menj a picsába!".

chrisred 2019.02.12. 13:40:06

@Válasszunk: Senki nem törődött soha azzal, mit csinál az ellenzék.

torró 2019.02.12. 13:44:14

@Fergio:
Ki mondta neked hülyegyerek hogy a cégek túlóráztatni akarnak minden hétvégén? Idefigyelj te tökkel ütött! Van egy unoka öcsém aki három Német tulajdonú gyárnak a vezér igazgatója. Rákérdeztem erre a dologra. Mi van nálatok ezzel a 400 órával? Azt mondta semmi különös aki szeretne többet túlórázni az most megteheti! NEM KÖTELEZŐ!!! Érted baszod? Te egész másról hadoválsz! Lehet, hogy nincs is munkahelyed? Amúgy egy rakás ismerősöm van kint többek közt a kereszt lányomék is! Tudom mi a helyzet odakint!

Fergio 2019.02.12. 13:48:16

@torró:
A túlórát a munkáltató rendeli el. Pont. Nincs olyan, hogy én túlórázni szeretnék... ugyanis a túlórát a cégnek 1.65-ös storzóval kell kifizetnie hétköznap, hétvégén asszem 2-szeres, ünnepnapon 3-szoros szorzóval. Mégegyszer felteszem a kérdést, amire elfelejtettél válaszolni: melyik az a családos ember, aki a heti 5 munkanapon túl a 400 órás túlóra lehetőséget kihasználva (eddig is volt 250 óra) szeretne minden hétvégén legalább szombaton is 8 órát dolgozni??? (mert a 400 óra ezt jelenti)

Fergio 2019.02.12. 13:55:28

@torró:
365 nap van egy évben.
Ebből mindenki ledolgoz 52 x 5 = 260 napot
(Ebből lejönnek az ünnepnapok, a szabadságok)
Ha még valaki ki akarja használni a 400 órás túlórát, az 400 / 8 = 50 nap.
Tehát alapvetően 260 nap + 50 nap = 310 nap. Marad 55 nap egy évben pihenésre, a családra. (Meg a 2x nap szabadság.) Az kb 1 nap / hét. Nesze neked családok éve, CSOK, faszom. Vállalj 3-4 gyereket! (Ugye a mostani évértékelőn) És ki a faszom fogja felnevelni a gyereket, ha apuka hetente 1 napot lesz a családdal, mert melózik mint a fasz???!!

torró 2019.02.12. 14:31:41

@Fergio:
Te tényleg nem dolgoztál sosem? A túlóra az a napi 8 órán túli túlmunka öcsém! Nem érted mi? Na figyelj! Azt mondtad 260 munkanap. Ezt oszd el 400-l ! 0.65 sec/ nap Na ez a túlóra! És ha kell egy párszor mondjuk napi 3 órát túlórázni? Hány perc 3 óra? 180! 400 / 3= 133.33 nap, ha kihasználod a 400 órát! vagyis a rendes napi munkaidőből ennyi napon kellene 3 órát túlórázni! A 260 napból! Teccik érteni? Öcsém 1975 -n váltottam iparengedélyt, ma vállalkozói) Voltak dolgozóim! Úgy hogy beszélgethetünk még a témáról mikor mennyi az annyi! Matekból hányas voltál?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2019.02.12. 14:36:59

@chrisred: Ha az ellenzék egyformán tiltakozik a szerinte is valójában jó és a szerinte valójában borzalmas között, akkor ezt alapzajnak tekintik.

De ez nem azt jelenti, hogy ne lett volna lehetőségük normális, hiteles ellenzéki munkára, hanem azt, hogy ezt nem végezték el.

Fergio 2019.02.12. 14:42:51

@torró:
Akkor számolgassunk. Ha már ekkorra spíler vagy matekból.
133.3 nap egy évben a napi 3 óra túlóra. Tehát 8 óra napi munka + 3 óra = 12 óra.
A 133.3 nap az kb. 6 hónap havi 22 nappal számolva. (És akkor még túloztam is.) Akkor azt kívánom Neked meg a hülye birkáknak, hogy dolgozzatok 12 órát 6 hónapon keresztül balfaszok. Lehetőleg 3 műszakba, ahol váltogatják a reggeli, délutáni és éjszakai/esti műszakot hetente. Hajrá birkák, hajrá birkák!

Sir Gombóc 2019.02.12. 14:55:56

@torró: hát nem, nem az a túlóra. Illetve lehet akár az is, de nem feltétlenül. Túlóra, illetve rendes néven a rendkívüli munkavégzés, a megállapított munkaidőkereten túli munkavégzés. Ennek időtartama általában 1 hónap, de lehet ennél rövidebb (heti) és hosszabb is. A törvény szerint most már akár 3 év is. És 3 éves munkaidőkeret esetén, bizony 3 évente van túlóra elszámolás, hiszen csak akkor tudod megállapítani, hogy a rendes munkaidőhöz képest mennyi a rendkívüli munkavégzés időtartama.
Nagyon úgy néz ki, hogy itt te nem érted, miről van szó.

torró 2019.02.12. 15:18:20

@Sir Gombóc:
A gyakorlat az hogy havonta el van számolva. Lehet persze ilyen hozzáállás is a munkaadó részéről de nem általános. Mert mi van ha előbb csődöt jelent? Ez persze bárkivel előfordulhat.Van ahol a normál munkaidőt sem fizetik ki. Szóval lehet ezt ragozni.

torró 2019.02.12. 15:23:48

@Fergio: Csak szólok, hogy a vasúton 4-túrban dolgoznak, ami műszakonként pontosan 12 óra. Én dolgoztam egy olyan üzemben ahol ugyan ilyen műszak volt. És ha karácsonykor esett ránk a műszak akkor is menni kellett, De volt szilveszter is. És senki nem szarta össze magát! Csak az ilyen lekvár népség rinyál mint te!

torró 2019.02.12. 15:26:22

@Fergio:
És most 72 évesen még mindig dolgozom a kuncsaftok megelégedésére! Kiváncsi lennék mit fogsz csinálni te ennyi idős korodban!

látjátok feleim szümtükkel 2019.02.12. 15:29:51

@Fergio: "Tehát 8 óra napi munka + 3 óra = 12 óra."

Basszus! Ferő azt kornyikálja, hogy nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás. Mi lesz így a nótával?

látjátok feleim szümtükkel 2019.02.12. 15:40:15

@torró:" Hogy a fenébe nem lehet megérteni ezt 400 óra lehetőséget? Ez nem kötelező te tüdő! Lehetőség! Érted ezt a szót vagy le kell fordítani!? Ha nem akarsz 1 percet sem kell túlóráznod"

Azt állítod vállakozó vagy. Ja. Hiszi a piszi.

Mert ha az lennél, akkor nem beszélnél ilyen badarságokat. Mert ugyé ha van munka, és van határidőd, akkor nyomni kell a munkát, mint süket az ólajtót. Ha nincs megrendelésed, akkor meg hogy a f*ban túlórázzon az alkalmazottad? Még ha akarna sem adnál neki a nem létező munkából.

Tudod ez már a kádári állami vállalatoknál is így volt. Ha volt munka, akkor túlórázni kellett, ha tetszett, ha nem. Ha meg nem volt munka, akkor a lábát lógató munkásnak bizony fizetni kellett a bért, és nem hagyták túlórázni.

Sir Gombóc 2019.02.12. 17:41:47

@Válasszunk: te melyik univerzumban élsz?
Amit itt felsoroltál, azt épp a fidesz akadályozza egyfolytában.

Sir Gombóc 2019.02.12. 17:45:34

@torró: már megint a retardált unokaöcséddel jössz. Aki, az elmondásod alapján, azt sem tudja, mi volt, mi van az MT-ben...

Sir Gombóc 2019.02.12. 17:51:04

@torró: ismerek olyan céget, ahol nem havi munkaidőkeret van, korábban nálunk is volt kéthavi elszámolás. Úgy látom mégiscsak tudod, hogy mi az egyik probléma a legutóbbi módosítóval, csak játszod itt az értetlent.

Sir Gombóc 2019.02.12. 17:52:59

@torró: "Csak szólok, hogy a vasúton 4-túrban dolgoznak, ami műszakonként pontosan 12 óra. "

Csak szólók, hogy ez nem teljesen így van.

torró 2019.02.12. 18:38:11

@Sir Gombóc:
A"retardált unokaöcsém" 2 diplomája van, 1 villamos mérnöki, és 1 külkereskedelmi. És perfekt német nyelvben!
A 4-s túr a vasúton és hasonló műszakban 12-24, 12 48. Mondjuk ma reggel0 7- 19-g holnap este 19- csüt. 07-ig. Péntek szombat otthon, és vas. 07 und so veiter! Verstéhen? Most ha elmondom hogy a keresztfiam a vasúti központban dolgozik tisztként akkor hülyét kapsz? A rokonságban a fiataljaink diplomások, a lányaim is. Mi van ebben kivetni való! És büszke vagyok rájuk! Nekem nincs! Csak 6 szakmunkás bizonyítványom, és egy gépész technikusi. Szóval akkor mi mindnyájan retardáltak vagyunk csak ti vagytok az über mensch!
@Fergio:
Tévedtem a 8+ 3-l nem 12, csak 11.
@látjátok feleim szümtükkel:
Van olyan hogy a dolgozó olyan helyzetben van, hogy nem tudja vállalni a túlórát! Meg lehet érteni? Meg kell! És igen ha nincs olyan hajtás lógathatja a lábát! Soha nem volt probléma nekem ezzel. De ha éjjel 2 órakor szóltam akkor is jöttek. Ez oda vissza kell hogy működjön! Tudom hogy vannak olyan munkahelyi vezetők, akikben zéró tolarencia van. Nem vagyunk egyformák!
Azt hiszem felesleges veletek vitatkoznom. Nem reagálok a továbbiakban!

Fergio 2019.02.12. 21:27:05

@torró:
Kedves Torró! Azt gondolom elég csúnyán vitáztunk, én most értem haza, és már rég lenyugodtam. Nem is kell válaszolnod, mert csak 2 gondolotatot szeretnék megosztani Veled pártállástól függetlenül.
1. Mi jól elvitatkozunk azon, hogy kell-e ez a 400 órás túlóra, és megéri-e vagy sem, és ki mennyit dolgozik a MÁV-nál meg Németországban meg akárhol... de a lényegről nem beszélünk. Arról, hogy ezeket a törvényeket olyan emberek hozzák és szavazzák meg a Parlamentben, akiknek a fizetésük 1 millió Ft felett van havonta, nincs szükségük még a túlóra gondolatára sem, jobbára be sem járnak a munkahelyükre (Országgyűlés), kongó sorokat lehet látni, de természetesen minden lehetőségből az első helyen érdekeltek, legyen az pénz, föld, oktatás a gyereküknek, bármi, mert ők vannak a húsosfazék mellett, mert ők a politikusok, és nekik mindent lehet... és ezt most pártállástól, ellenzéktől függetlenül mondom. Tehát akkor itt ez az új törvény, és a mondanivalója: akkor most aki többet akar keresni, az dolgozhat egész évben, igaz? Hát elmentek Ti a jó édes anyátokba! Mindenki többet akar keresni, de nem úgy, hogy megszakad.
2. Ugyancsak pártállástól és politikai irányoktól függetlenül: mi az élet értelme? (Persze most csak mélyreható filozófia nélkül) Vajon azért élünk, hogy szülessen 3-4 gyerekünk (nem akarunk ennyit, csak így kapjuk meg a könnyebb élet lehetőségét a saját országunkban, ami egy vicc), és dolgozzunk a világba szünet nélkül amíg meg nem döglünk? Vajon ez az életünk értelme? Nem az lenne, hogy minél keveebb munkával (XXI. század, a technikai forradalom kora!!), nyugodt élettel, a barátainkkal, családunkkal törődve, minél több élményt, nyaralást együtt átélve szépen éljünk, és amikor eljön az idő, álmunkban átmenjünk az örök vadászmezőkre? Hm? És mindezt azért, mert néhány politikus elhitette velünk, hogy csak akkor érdemeljük meg az élethez való jogunkat, ha azt csináljuk, amit ők kitaláltak? Hogy van ez? Megszavazunk egy kormányt, aki majd igába hajt minket, hogy a gadasági mutatók, meg a tököm tudja mi a számukra kedvező legyen? Hogy még 4 évig hatalmon maradjanak? És mellesleg 10-szer jobb életet éljenek mint mi, akik megszavaztuk őket vezetőnknek?
Ezen szeretném, ha 72 éves korodban ezen elgondolkoznál. Én csak 43 vagyok, informatikus, 2 gyerek apja. Falun éltünk gyerekkoromban, apám 59 éves korában halt meg májrákban. Előtte 10 éve már nyaralni sem voltunk, mert nem volt rá pénz. A 3 unokájából egyet láthatott, és ő is rengeteget dolgozott a családjáért. Ha nem kellett volna annyit aggódni a pénz miatt, és annyit melózni, lehet, hogy megélhette volna mindhárom unokája születését. És ezzel azt gondolom sok százezren és millióan vannak így ebben az országban. És én ezért vagyok dühös, amikor idióta, harácsoló, hazug emberek által kitalált faszságokról vitázunk, ami nem a mi érdekünket szolgálják, hanem valaki másét. Akinek már van többszáz milliárdja valahol jó alaposan eldugva, és röhög a tenyerébe.
Ennyit akartam még leírni.

apro_marosan_petergabor 2019.02.12. 23:03:18

@Jóska Pista: Értem, pl. a bőrfejü elnökölte Jobbik, vagy a 2006-os lövető, Gyurcsány.
süti beállítások módosítása