szaboszabolcs

szaboszabolcs

Orbán és Vona csődje

2015. szeptember 01. - szabolcsblog

Ég az arcomon a bőr. Tényleg. Én mindig büszke voltam arra, hogy magyar vagyok. Még akkor is, amikor az utóbbi években inkább csodálkozva és furcsállva néztek ránk külföldön a 2006-os események, majd az utóbbi években Orbán ámokfutásának eredményeként. Ilyenkor mindig lehetett azt mondani, hogy a magyarok nem ilyenek, csak a főnök és a sleppje hülye. Sajnos ma már nagyon megváltozott a helyzet. A menekültkérdés (és itt most a valódi menekültekről beszélek) totális félrekezelése miatt kifejezetten mérgesen néz ránk a nemzetközi közvélemény, a magyar választók pedig tobzódnak az idegengyűlöletben. Honnan veszem, hogy az „emberek” gyűlölik a menekülteket? Sok facebook csoportnak vagyok a tagja, hiszen így lehet a legjobban hírekhez jutni a saját választókerületemről. Megdöbbentő azonban, hogy az utóbbi 1-2 hétben teljesen elszabadultak az indulatok a menekültek kapcsán. Egyébként normális, értelmes emberek fröcsögnek a menekültekről, terjesztik a szélsőjobbos álhíreket, kritika nélkül azonosulnak olyan blőd összeesküvés elméletekkel, melyeken korábban ők maguk is inkább csak nevettek volna. De ugyanezt hallja az ember a buszon és az utcán is. Ezt érte el Orbán és a Vona, vállt vállnak vetve. Eljutottunk odáig, hogy ma már a rendpárti demagógia terén licitálnak egymásra. Most épp’ a szabadságjogainkat akarják korlátozni, a Genfi egyezményt akarják sutba vágni, meg a hadsereget akarják határőrizeti feladatokra kivezényelni. És tessék mondani a következő lépés mi lesz? Hogy lehet ez még megfejelni? Statárium? Kínvallatás? Halálbüntetés?

Az előzményeket mindenki ismeri. Az Orbán kormány bajba került tavaly ősszel, a Jobbik meg aratni kezdett a demagóg politikájával. Orbán ebből azt szűrte le tapasztalatként, hogy jobbikosabbnak kell lenni a jobbiknál, mert akkor megállítja Vonát. Ráadásul pont kapóra jött neki, hogy egyre nagyobb számban indultak meg a menekültek az EU irányába a Közel-Keletről. Egy normális országban a titkosszolgálatok jelzésének elolvasása után felkészültek volna a menekültek ellátására, tárgyalni kezdtek volna az EU-val, hogy mi fog majd történni pár hónap múlva, gőzerővel elkezdték volna győzködni a többi tagállamot, hogy dolgozzunk már ki közösen valamilyen megoldási javaslatot. Nem olyan bonyolult ezt az ügy, mint ahogy sokan gondolják. Nem felesleges kerítést kell építeni, meg nem kommunikációs trükköket kell bevetni, hanem kezdettől fogva csak azt kellett volna hajtogatni az EU tagállamoknak, hogy csoportosítsunk át uniós forrásokat a menekültek ellátására, építsünk EU szerte új menekülttáborokat, szereljük fel megfelelő eszközökkel a határőrizeti szerveket, töltsük fel a menekültügyi hivatalokat új munkatársakkal. Ezen kívül arról kellett volna meggyőzni Brüsszelt és a többi tagállam vezetőjét, hogy dolgozzunk ki közös protokollokat, tervezzük meg előre a menekültek elosztását a tagállamok között, támogassuk a menekültek által használt útvonal mentén fekvő tranzit államokat, kezdjünk neki megoldási javaslatokat kidolgozni a válsággócokat illetően, hogy csökkenjen és ne növekedjen a menekültek száma. (Az Együtt ki is dolgozta a megoldási javaslatát, ami ide kattintva elolvasható). Ha ezt tették volna, akkor a menekülteket is el tudtuk volna látni rendesen, meg a magyar állampolgárok biztonságérzete sem romlott volna. Sőt! Egy normális országban ugyanis még a legelején elkezdték volna felkészíteni a lakosságot a várható eseményekre. Felkészítették volna arra az embereket, hogy az országon áthaladó más vallású, más nyelvű, más szokású emberek nem gonoszak, nem ellenségek. Esetleg még azt is megtehették volna, hogy az iskolákban is felkészítik a gyerekeket arra az osztályfőnöki órákon, hogy láthatnak majd „másfajta” embereket az utcán. Olyan embereket, akik máshogy néznek ki, meg máshogy beszélnek, de akik jelentősen hozzájárultak a tudományok fejlődéséhez, jelentős művészi teljesítménnyel gazdagították kulturális életünket.  Egy felelős miniszterelnök a menekültek létszámának látványos növekedésének a kezdetén kiállt volna a választói elé, és a lakosok segítségét és közreműködését kérte volna. Közösen, nemzeti összefogásban, a pártok, a civilek és a hivatalok együttműködésében mutathattuk volna meg, hogy Magyarországnak helyén van a szíve. Azt üzenhettük volna, hogy a bajban nem acsarkodunk, hanem közösen segítünk a rászorulóknak. Megadhattuk volna azt, amire a menekülteknek szüksége van: Információval láthattuk volna el őket, enni és inni adhattunk volna nekik, rendezhettük volna a papírjaikat, segíthettünk volna nekik megfelelő tábort keresni az EU területén, vagy csak simán eljuttathattuk volna őket a már az EU-ban élő rokonaikhoz. De nem ez történt. Ellentétben mondjuk Németországgal, amely simán ebbe az irányba indult el, és most rántja magával a többi uniós tagállamot a megfelelő irányba. Meg arról kezdtek el beszélni (ha ezt a Fidesz és a Jobbik olvasná és hallaná), hogy a csökkenő és elöregedő népesség miatt még kifejezetten haszna is lehet a menekültek befogadásának. Ehhez képest mi itt állunk Európa közepén, az EU tagjaként, és megpróbálunk bezárkózni. Mert a Fidesz nagyon aljas módon, kizárólag a hatalom megtartását szem előtt tartva kijátszotta az idegenellenes kártyát, és gonosz bűnözőknek, meg terroristáknak állította be a menekülteket. Ennél nagyobb bajt nem is okoztatott volna. Az elszabadult és fortyogó indulatokat, a mérhetetlenül elharapódzott idegengyűlöletet ugyanis nagyon nehéz kezelni. A mostani kormány is meg fog ezzel küzdeni, csak épp’ tesz a egészre. Ráadásul a Jobbikkal folytatott küzdelmük miatt még valószínűleg fokozzák is majd a tempót. Nekünk, józan politikusoknak és civileknek pedig hosszú évekig fog majd tartani, amíg sikerül visszagyömöszölni a palackba a kiengedett szellemet. Persze Orbánt ez már nem érdekli. Neki csak az lebeg a szeme előtt, hogy a Jobbikot jobbról előzze, a baloldali és liberális ellenzék pedig „menekültbarátsága” miatt legyen kiátkozott a választók szemében. A tehetetlenséget és látszatintézkedéseket egy ideig el lehet takarni kommunikációs sablonok hajtogatásával, de előbb-utóbb borul a bili, és mindenki számára kiderül: a Fidesz valójában semmit sem csinál. Amikor a szélsőjobbon a Fidesz elmegy a falig, akkor az egész összeomlik. És akkor mi lesz? A választ rábízom az olvasóra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaboszabolcscsepel.blog.hu/api/trackback/id/tr857750100

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tüntetés az emberiesség mellett 2015.09.01. 20:23:28

Izlandon civil mozgalom indult azért, hogy fogadjanak be több menekültet. A kezdeményezéshez több, mint tízezren csatlakoztak, vállalva, hogy akár a saját otthonukba is elszállásoljanak egy-két embert.  Németországban a kormány bejelentette, hogy a sz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Volt tüzér 2015.09.01. 13:31:27

Szabolcs, leírtad, hogy hogy kellett volna, vele azt is, hogy hogy nem történt! Sajnos!

­regress 2015.09.01. 18:28:20

Majom MSZP-s.

Ha rajtatok múlna már az egész országot ellepték volna a menekültek.

Te beszélsz felkészültségről ? Van pofád , a devizahitelezés után, rezsi növelés után, az ország eladósítása után, és a bevándorlók pátyolgatása, országba csábítása után ?

különvélemény2 2015.09.01. 18:34:53

Orbán és Vona csődje, hogy az EU nem tett semmit, most is csak egy nyilatkozatra tellett.
Ez egyértelmű, a szír polgárháborúról is orbán tehet nyilván, sőt, Afganisztánt és Irakot is orbán verte szét.

"Egy normális országban ugyanis még a legelején elkezdték volna felkészíteni a lakosságot a várható eseményekre. "
Ezt pontosan melyik "normális" országban tették meg?

"gőzerővel elkezdték volna győzködni a többi tagállamot, hogy dolgozzunk már ki közösen valamilyen megoldási javaslatot. Nem olyan bonyolult ezt az ügy, mint ahogy sokan gondolják. "
Legutóbb is kértünk állásfoglalást az utaztatással kapcsolatban, semmi válasz.

"rendezhettük volna a papírjaikat"
Nem regisztráltatják magukat, nem adják meg az adataikat, nem adnak ujjlenyomatot, stb.
Nehéz felfogni?

"vagy csak simán eljuttathattuk volna őket a már az EU-ban élő rokonaikhoz"
A többi EU ország NEM ENGEDI BE, valamint uniós jogszabályt sért. ezt is nehéz felfogni úgy látom.

stb...

KUHULIN 2015.09.01. 18:47:51

Szabika!
Ha nem tetszik a demokrácia, el lehet tolni a bicajt...

draft22 2015.09.01. 18:59:25

@különvélemény2: Tévedsz beengedi, mert nem tudja nem beengedni őket. Németországban idén várhatóan kb. 800 ezren kérnek menekültstátuszt. Elmondanád, hogy kerülnek oda, ha nem engedik be őket? A Fidesz szándékosan élezi a problémát, ezzel veszélyezteti az ország lakosságát.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 19:02:05

Ahhoz képest, hogy Orbán és Vona van csődben, nagyon nem lennék most ballibsi párt képviselőjelöltje.

Proud Mary 2015.09.01. 19:02:55

arra nem vagy kíváncsi, h miként éli meg a magatartásotokat egy normális ember? gyomorforgató, h míg a migránsokról naponta több posztot is írtok, addig pl a nagy liberális mintaállam Svédország Fruzsinás ügyére szartok. ezért nem fogtok reményeim szerint soha visszakerülni a vályú mellé.

Rahman Mudzsibur 2015.09.01. 19:03:36

Szabika! Beveheted gyurcsótány elvtársaddal együtt!

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.01. 19:04:31

Valójában ez a ballibek hatalmas csődje: mindent amit mondtak eddig az ügyben megcáfoltak az események.

Krisz11 2015.09.01. 19:05:50

"Ég az arcomon a bőr. Tényleg. Én mindig büszke voltam arra, hogy magyar vagyok."

Gondolom akkor voltál a legbüszkébb, amikor a határon túli magyarok kettős állampolgárságáról volt a szavazás.
Féreg mszp-s

ontologist 2015.09.01. 19:07:18

A kérdés nem az, hogy mi legyen most néhány ezer, vagy tízezer menekülttel. A kérdés az, hogy mi lesz, ha a világ élhetetlen részeiről a következő években tízmilliók akarnak Európába jönni, köztük olyanok milliói is, akiknek a számára az európai, keresztény alapú kultúra és erkölcs semmit nem számít. Én voltam Afrikában, láttam, hogyan élnek emberek ott, milyen világképpel, tudással, milyen körülmények között. Ha azt mondom iszonyú, ami Afrika nagy részén tapasztalható, nem mondtam semmit.
Mindehhez hozzá kell venni azt, hogy pl. a Szíriával azonos térségben lévő, szintén iszlám alapú gazdag államok nem fogadnak be menekülteket, akik a saját rokonaik, vallási testvéreik.
Az is érdekes, hogy a Közel-Keleten és Észak-Afrikában az elmúlt években számos végzetes konfliktust kirobbantó USA nem jelentkezett még, hogy szívesen látná az ő áldásos felforgató tevékenysége révén menekültté vált milliókat.
Mi közünk tehát egy háborúhoz, ami nem mi robbantottunk ki, egy tömeghez, amelyet a saját -nálunk sokkal gazdagabb - fajtája nem fogad be, és emberekhez, akik semmilyen módon nem fogadják el a kultúránkat, vallásunkat, de minden további nélkül kiennének minket mindenünkből.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 19:09:51

@draft22: Én a helyedben végig gondolnám.

1. Az osztrákok kizárólag azokat engedik be, akik nem kértek Mo-n menedékjogot.
2. Sokan ezért nem is kérnek, beosonnak a határon és mennek tovább
3. Ezért Ausztria Mo.-t basztatja, mert nem regisztrál mindenkit
4. Ausztria MO*-t basztatja mert kerítést épít
5. Ausztria Mo-t basztatja, mert nem tartja be a Dublini rendeletet. (Aki itt jön be, itt is marad, itt kell befogadni). Azaz szerintük fogadjunk be kb. 150.000 bevándorlót.
5. Az EU bevándorlási hivatalának elnöke Mo-t basztatja, mert korlátozza kerítésével a bevándorlók beáramlását
6. Merkel nagyhangon dicsekedett azzal, hogy minden szírt befogad
7. Mo. azonnal küldött neki 4 vonatot
8. Merkel másnap visszaszívta amit mondott

Lássuk a valóságot. A franciák és osztrákok nagyon nagyon nem érdekeltek a kerítésben, mert akkor az olaszok, szlovének felől jön az áldás. Most mindenki abban érdekelt, hogy Mo-n maradjanak és itt legyen nyitva a határ.

különvélemény2 2015.09.01. 19:11:47

@draft22: "Németországban idén várhatóan kb. 800 ezren kérnek menekültstátuszt. Elmondanád, hogy kerülnek oda, ha nem engedik be őket?"

Mi van? Astrotévét nézel?

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 19:12:34

Azért ezek az osztrákok különlegesen gecik.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 19:17:13

@különvélemény2: Azért kíváncsi vagyok, hová teszik a libsik Ausztriát. Ugyanis eléggé kilóg a lóláb, hogy a fejlett demokrácia nem hogy nem akar bevándorlókat, de a szomszédjait rendesen telerakná velük.

Ne építs kerítést és fogadd be az összeset, mert te vagy a szélen. Az ostobák, ha Mo. befogadná őket, azonnal mennének tovább, hiszen az EU-ban ha valaki átlépte Schengent és befogadták, szabad mozgása van.

különvélemény2 2015.09.01. 19:22:21

@♔bаtyu♔:
Nem szoktak ők ilyenekkel foglalkozni, hogy mások mit csinálnak.
Nyomják a kötelező agitpropot minden jobboldali kormány ellen. Az nem tesz jót az ultraliberós szabad rablásnak.

turista a saját országában 2015.09.01. 19:34:33

@♔bаtyu♔: 8. "Merkel másnap visszaszívta amit mondott"

HAZUDSZ!

zoliopata 2015.09.01. 19:55:49

Idióta barom! Szégyen ennek az országnak,hogy ilyen homály birkák indulhatnak a választásokon.Nektek nem az ország érdekei fontosak,csak az, hogy amit a kormány tesz,azt ellenezni ,támadni kell.Mehetnétek anyátokba.Mellesleg nem vagyok fideszes.

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:08:19

Tenyleg nem unjak meg ezt a "demografiai haszon a menekult" dumat?
Bazmeg, ugy mondjatok, mintha ez most valami kiveteles lehetoseg lenne. Mintha nem lehetne palyazatokkal, osztondijakkal valogatni kepzett, szelektalt embereket. Mintha az egyetlen megoldas egy rakat retkes buckalako lenne. En nem a menekulteket gyulolom, hanem a rohadt liberalis fergeket.
De figyelj csak Szabo Szabolcs! Ahogy ezek elkezdik a balhét, ahogy az elso not megeroszakoljak, ahogy ver fog folyni - meg foglak talalni es elbeszelgetunk

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.09.01. 20:22:43

@Rahman Mudzsibur: @Krisz11: Azért az tényleg vicces, hogy lemaszoposoztok egy olyan embert, aki 2014-ben kezdett el politizálni, és semmi köze nincs a szocikhoz...

Ad Dio 2015.09.01. 20:25:26

A bevándorló-kérdés nem pártpolitikai természetű dolog.

baldoc 2015.09.01. 20:26:46

Minden jobbos keselyű előjött a vérszagra!
Maguk azt hiszik, hogy ezzel az embertelenségükkel és hazugságaikkal jövőt lehet építeni??
Hitler is csak 12 évet bírt ki.
Ma is szégyenlik a németek.
Majd maguk is fogják.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 20:30:25

@turista a saját országában: Ja, értem, Merkel továbbra is korlátlanul fogadná be a szíriai menekülteket, csak hát az a csúnya Orbán nem engedi innen el őket.

Te tényleg ennyire ostoba vagy b+?

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:30:50

@baldoc: meselj hany buckalakot fogadtal be.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:34:12

@Krisz11: Te! Mi van már azzal a dollár hiperinflációval?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:34:50

@monddazigazatmar: Itt vagy például te. Mondjuk téged nagy hiba volt.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:35:53

@zoliopata: "Mellesleg nem vagyok fideszes. " - Á nem! Persze! Meg sem fordult a fejünkben.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:36:49

@monddazigazatmar: Ékezeted nincs? Nincs a kibucban senki aki a héber és az angol mellé magyart is tud beállítani?

baldoc 2015.09.01. 20:37:06

@monddazigazatmar: Maga hány határon túli magyart fogadott be??

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 20:37:50

@Ad Dio: Ez pontosan így van. Ezért nem értem miért görcsöl itt pár ballibsi.

Elég egyértelmű, Orbánék nem urai a helyzetnek, mert "állítólag" az EU nem engedélyezte 2012-től a határvédelmet. (határőrség, stb.) Továbbá alá lett írva egy számunkra nagyon előnytelen Dublini szerződés.

A nyugati országok most ezt nyilván kihasználják, pontosabban megpróbálják kihasználni, a mi rovásunkra. Egyelőre ellenőrizetlenül özönlik be napi több ezer bevándorló és nagyon-nagyon nem éri meg őket regisztrálni. na most orbánékat egyrészt azért basztatják miért épít kerítést, másrészt, hogy miért nem regisztráltatja az összeset.

Orbánnak csak annyit kellene mondani, hát azért, mert a gázmezőt nem itt találták, hanem Egyiptom alatt.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:38:26

@baldoc: A rebe megtiltotta neki hogy újakat vigyen a kibucba.

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:39:49

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Engem befogadtal? Meseelj paraszt.
Mert en eddig ennek a kurva orszaggnak csak adtam, meg fizettem, meg szolgaltam. Anyamek 56 utan, nagyapamek 45 utan epitettek fel az orszagot, elotte pedig harcoltak erte. Ugyhogy talan jogom van beleugatni, hogy megis kit fogadjanak ide be. Mert azt a szuka amit arab fasz kur csak olyan fergeket szarik mint te

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:42:16

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: nincs. Ha nem tudod ekezet nelkul ertelmezni akkor sotetebb vagy mint bocs anett

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:43:19

@baldoc: En egy darabot sem. Es mindent megteszek amit tudok, hogy ezek eltunjenek.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:43:24

@monddazigazatmar: Még magyarul se tanultál meg, te kibuc szökevény. Az ékezetek használatát meg kell tanulnod mielőtt a tartózkodási engedélyért folyamodsz!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:45:31

@monddazigazatmar: Elég szar tanárod lehetett aki magyarul tanított. Vagy csak nem akart veled vesződni, így azt mondta neked az nem fontos. Vagy nem tudtad kimondani az é-t, ő-t, ű-t. A sok hazátlannak probléma.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:46:39

@monddazigazatmar: "bocs anett" Anettől bocsánatot kérni az miért sötét dolog?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 20:48:14

'Én mindig büszke voltam arra, hogy magyar vagyok.'

A magyarok viszont nem büszkék rád.

'Most épp’ a szabadságjogainkat akarják korlátozni, a Genfi egyezményt akarják sutba vágni, meg a hadsereget akarják határőrizeti feladatokra kivezényelni.'

Szabadságjog az apád fasza.

'Az Orbán kormány bajba került tavaly ősszel, a Jobbik meg aratni kezdett a demagóg politikájával. Orbán ebből azt szűrte le tapasztalatként, hogy jobbikosabbnak kell lenni a jobbiknál, mert akkor megállítja Vonát.'

Ti viszont ezt sem tudtátok kihasználni, csak magatok ellen.

'Nem felesleges kerítést kell építeni, meg nem kommunikációs trükköket kell bevetni, hanem kezdettől fogva csak azt kellett volna hajtogatni az EU tagállamoknak, hogy csoportosítsunk át uniós forrásokat a menekültek ellátására, építsünk EU szerte új menekülttáborokat'

Nem építünk nekik se putrit, se ellátást nem adunk. És végképp nem akarjuk hogy itt éljenek a pénzünkön. Azt se akarjuk hogy EU szerte éljenek.

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:48:19

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Engedelyert te fasz? Hazatlan?
Nekem van hazam, epp elobb meseltem el, hogy mit tettem erte. Te mit?
Sajnos nem otthon vagyok,, ez nem az en gepem, pont leszarom az ekezeteket.

Pásztor Miklós 2015.09.01. 20:49:34

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Minek vesződsz egy migránssal? Ne az ékezeteket oktasd neki, vidd ki a Keletihez!

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 20:50:41

@Fedor: Sok észre nem vall hogy képes volt 2014ben a lúzerek lúzereit vlasztani.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 20:51:09

Remélhetően, ezek a bevándorlók szépen lassan lecsengnek, a határvédelem végül is egyre erősebb lesz, de hogy ballibsi pártnak itt 2018-ban nem lesz esélye az tuti és a Jobbik nagyon meg fog erősödni.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:51:25

@monddazigazatmar: Tudjuk, hogy nem otthon vagy, ez a bajunk. Menj a Keletibe, lesz vonat!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 20:53:09

@♔bаtyu♔: Szia geciputtony! Te meg a ballibsi szóra ejakulálsz?

Pásztor Miklós 2015.09.01. 20:55:39

@monddazigazatmar: Ékezet nincs migránska? Szólj a szeretet szolgálatosnak, ne angol tabletet adjon kölcsön és segítsen a magyar szavak leírásában.

baldoc 2015.09.01. 20:57:36

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "És végképp nem akarjuk hogy itt éljenek a pénzünkön. "
Ugye azt akarta írni valójában, hogy az EU pénzén.
Tudja az Orbán-kormány is az EU-s pénzekből él!?

monddazigazatmar 2015.09.01. 20:58:33

@Pásztor Miklós: Te sem tudod kivel beszelsz faszfej... De legalabb olvasd el, hogy mit szoltam hozza aztan ugass

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:00:54

@monddazigazatmar: De tudom. Egy külföldivel, aki töri a magyart és nem ismeri az ékezeteket.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:01:18

@baldoc: A bajnai nem eus penzekbol elt? Es a gyurcsany?
Eu elott nem mi tartottuk el a rejtett eroforrast?

Mellesleg, mi az, hogy eus penzek?
1. Befizetunk, es lehivunk, miert valami adomanykent allitod be?

Fidesz = nácigеcik 2015.09.01. 21:03:11

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Megcsinálták a liftet a székházban, megint jöhetsz. Többen is durván tele vagyunk.

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:03:44

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: @monddazigazatmar:
Barmok!
"2004 óta évente átlagosan két százalékkal növelte a magyar nemzetgazdaság teljesítményét a Brüsszelből érkező pénz. 2011-ben majdnem 5 százalékkal. Mellesleg ez volt az az év, amikor a kormány csúcsra járatta az EU elleni gazdasági szabadságharcot. A csatlakozás óta évente átlagosan hétszer több pénz folyt be a magyar költségvetésbe, mint amennyit az adott évben Brüsszelnek kifizettünk. 2012 végén a magyar befizetések és az uniós támogatások egyenlege 5400 milliárd forint pozitívumot mutatott. A 2013-as adatok ezt az egyenleget 7000 milliárd forint fölé emelhetik."

index.hu/gazdasag/2014/02/12/tiz_eve_dol_a_le/

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:04:20

@Pásztor Miklós: balfasz.
Telefonrol irok, azert nincs ekezetem. Tenyleg nehez visszaolvasni, hogy mit irtam?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:06:13

@Fidesz = nácigеcik: @♔bаtyu♔: Geciputtony! Ezért kár volt nicket váltani! Zsidózz egyet és verd ki arra! Minek neked a lift? Abban bízol hogy esetleg szabadesésben nem lesz kókadt?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:07:17

@Pásztor Miklós: Aha, persze. A valóságban 1990től 2004ig gyorsabban nőtt a magyar gazdaság, mint utána.

Úgyhogy ezeket a statisztikákat szopogassa, aki akarja. Az EU jelenlegi éves átlag cca 1%-os gazdasági növekedése sem lenne, ha nem termelné meg kelet-közép európa.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:07:55

@Pásztor Miklós: Es? Ez hogy jon ide? 2004 elott ki tartotta el a rejtett eroforrasokat?
Az unio egy szerzodes nem pedig adomany.

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:08:32

@monddazigazatmar: Az előbb még nem a te géped volt. " ez nem az en gepem, pont leszarom az ekezeteket. " Most már telefon. Ja ha még a Közel-Keleten vetted, mielőtt elindultál, akkor érthető.

baldoc 2015.09.01. 21:09:30

@monddazigazatmar: Te olyan vagy , mint egy cigány !
A segély(pénz) az kell, de semmit nem akar változni ezért!

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:10:00

@Pásztor Miklós: mert ez nem az en gepem, hanem telefon. Melyik resze erthetetlen a szamodra te nagytudasu?

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:10:40

@monddazigazatmar: Milyen rejtett erőforrás? A Viagrádra gondolsz?

baldoc 2015.09.01. 21:11:32

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: A leggazdagabb EU-s országok nettó befizetők!
Onnan van a pénz!
Magyarország nettó kivevő a közösből!
Mire olyan büszke??

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:11:45

@monddazigazatmar: Előbb még gépet írtál. " ez nem az en gepem, pont leszarom az ekezeteket. "
Most meg telefon. Nem csak az írás nem megy, az olvasás sem?

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:11:53

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Miért váltottam volna nicket te ostoba? Népszerű vagy az MSZP-ben, nyilván sokat lifteztél.

Jó hogy nem rajtam kéred számon, faszfej:))))

Amúgy zsidó vagy?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:12:59

@♔bаtyu♔: "Amúgy zsidó vagy? " - Miért? Arra felállna neked?

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:13:01

@baldoc: Ezt mondja egy okyan aki itt elobb meg a nacikat szidta? A nagy naciellenessegedben azert belefer agy kis ciganyozas?
Mit "kapunk"? Semmit. Van egy szerzodes amit teljesit mindket fel. Miert adomanykent allitod be?

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:14:48

@Pásztor Miklós: atyaisten. Az " ez nem az en gepem hanem telefon" tenyleg ennyire erthetetlen? Na mindegy, inkabb hagyjuk, a kutyamnak tobb esze van

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:15:20

@monddazigazatmar: Mert úgy hívják, hogy EU támogatás. Ezt a szót nem tanították a magyar gyorstalpalón?

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:17:36

@monddazigazatmar: Tehát a nem te géped telefon. Értjük. Ékezet nincs a telefonon? A damaszkuszi bazárban miért nem mondtad hogy Magyarország felé mész? Akkor adtak volna olyat amin van magyar ékezet.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:17:53

@baldoc: Tévedés. A leggazdagabb EU országokban 1 évtizede nincs gazdasági növekedés annak ellenére sem h kiuzsorázzák a Mo-hoz hasonló perifériákat. Tehát nem fizetnek semmit, csak a regulákat írják elő.

Az EU ktgvetésben forgó pénz egy vicc, a megtermelt GDP 2-3%-a.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:18:03

@baldoc: Nos, ha tenyleg ilyen jol lehuzzuk a sok okos nyugati allamot, arra lehetunk buszkek nem?
Ha alairtak a szerzodest, es mi is akkor megis mi a bajod? Nem adomanyoznak semmit

baldoc 2015.09.01. 21:18:50

@monddazigazatmar: A cigányozás zavarja?
Maga skizofrén??

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:19:05

@monddazigazatmar: Ez a libsi mentalitás. Ülnek b+, az EU jól láthatóan ostoba, Obamák által megválasztott vezetői előtt mint valami iskolásgyerekek a télapó előtt és kibaszottul hálásak.

Aztán ha valaki nem megkérdőjelezi, csak megkritizálja a télapót, jönnek ezzel a baromsággal, hogy az EU támogat. Ostoba agyával nem csak azt nem fogja fel, hogy az EU nem azért támogat, hogy ne lehessen kritizálni, érdekeket védeni, de azt sem, hogy az EU éppen a hasonszőrűek ostoba szervilizmusa miatt ilyen.

Itt van ez a bevándorlókérdés, mindenki elutasítja országában a képzetlenek bevándorlását, kiválóan látszik, ugyanakkor lökik a liberális mantrát, hogy Mo. miért épít kerítést. Ezeknek a libsiknek fel sem tűnt, hogy az osztrákok nem napi 3 ezer, hanem pár száz bevándorló vizionálása után lezárták a határaikat. Mi lett volna, ha Orbán korlátozta volna így a forgalmat?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:19:31

@monddazigazatmar: Ja értem! A támogatás szót nem tudod beírni a google fordítóba, mert nincs ékezeted.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:20:40

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Láthatóan inkább neked áll fel Orbánra, úgy látszik, nem csak MSZP-sek jöhetnek szóba. Szóval zsidó vagy. Nem szégyen...

baldoc 2015.09.01. 21:21:02

@monddazigazatmar: " Nem adomanyoznak semmit "
Szóval ez jár nekünk?!
A cigányok is ezt mondják, jár nekik a segély!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:21:37

@monddazigazatmar: Na jól van migránska! Most már keress magadnak egy hálózsákot az aluljáróban!

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:21:39

@Pásztor Miklós: nincs rajta ekezet. Nehez megtalalni leszarom. Tedd tul magad ezen a probleman.
Addig ugyse jutsz el, hogy elolvasd hogy mit irtam, es hogy egyaltalan mire is ugatsz.

Az egyik arabozik, a masik ciganyozik a harmadik pedig zsidozik. Meg jo hogy csak harman vagytok

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:23:33

@♔bаtyu♔: Na keresd ki hol írtam én most Orbánról! Geciputtonyka! El vagy tévedve. Azért mert leszoptál minket a liftben, nem kellene állandóan emlegetned. Különben is szar volt, mert fogaztál.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:24:03

@baldoc: Nem jar? Nem kozosen alairt szerzodesek alapjan vannak penzlehivasok?
Nem az engedelyezik es hagyjak jova ami nekik is az erdekuk? Te hallottal valami segelyprogramrol, vagy adomanyozasrol az eu tol? Mert en nem.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:24:49

@monddazigazatmar: "nincs rajta ekezet. Nehez megtalalni leszarom."
Most nincs rajta, vagy csak béna vagy megtalálni? Vagy angol nyelvű a használati utasítás?

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:25:22

@monddazigazatmar: Egy telefonon képtelen vagy beállítani a magyar nyelvet?

baldoc 2015.09.01. 21:26:10

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "
"Tehát nem fizetnek semmit, csak a regulákat írják elő."
Az Orbán-kormány meddig bírná az EU-s pénzek nélkül?
Fél évig vagy egy évig??
Aztán térdre borulnának az EU előtt.
Maguktól éhen halnának.

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:27:02

@monddazigazatmar: EU támogatások. 550 ezer google találat. És te nem hallottál róla. Ja Damaszkuszban erről nem írnak az újságok.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:27:03

@baldoc: Nem a ciganyozas zavar, hanem az, hogy 3 sorral feljebb meg mindenki mast naciztal. Erre elkezdesz ciganyozni? Hat, ha valaki skizo akkor az te vagytok :D

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:28:14

@Pásztor Miklós: Probalj meg te telorol gepelni... Mondom leszarom. Ha nem erted ne olvasd.

baldoc 2015.09.01. 21:28:52

@monddazigazatmar: "Te hallottal valami segelyprogramrol, vagy adomanyozasrol az eu tol? Mert en nem."
Maga nem Magyarországon él???
MInden beruházás 97%-a EU-s pénzből van!

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:29:39

@monddazigazatmar: " Hat, ha valaki skizo akkor az te vagytok " Látom az alany és állítmány egyeztetése sem megy még neked.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:29:53

''nem tetszik a menekülteket segítő segélyszervezeteknek, hogy a francia kormány egy 1500 főt befogadó, zárt menekülttábort létesítene Calais-ban. Az ellenzéki politikusok is ellenzik a tábor létrehozását, mondván, hogy ugyanarra a sorsra jutna, mint a hírhedt, szintén a Csalagút közelében épített Sangatte őrizetes ház. A Sangatte falain belül rendszeres volt az erőszak és maffiaállapotok uralkodtak. Olyannyira, hogy az eredetileg a koszovói menekültek befogadására létesített intézményt 2002-ben be is kellett zárni. ''

- a nagyon tehetséges libsi szakértők sikeres integrálódást és hasznos munkaerőt látnak azokban, akik zsibvásárt és maffiahercegséget csinálnak 2 hét alatt a világ leggazdagabb környékeiből is.....

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:29:59

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: "Minket a liftben". B+, tényleg jókora buzi lehetsz te gyurcsánycsicska.

Pásztor Miklós 2015.09.01. 21:30:48

@baldoc: Nem itt él, ezt már tudjuk. Csak most itt dekkol a tranzit zónában.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:30:50

@Pásztor Miklós: Farokmiklos. En segelyprogramrol es adomanyrol irtam. Linkelj, ha ilyet talalsz.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:32:03

@Pásztor Miklós: skizo te vagytok. Tudod regi vicc, meg 80as evek amikor meg anyad picsajaban voltal. Csak te nem ertetted kiskampo

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:32:08

"Dánia mostantól kevesebb pénzt ad a menekülteknek
2015-09-01 20:47
Igaz, még így is 252 ezer forintnak megfelelő összeghez jutnak havonta.

Életbe lépett kedden Dániában az új liberális kormány menekültügyi reformja, amelynek értelmében az eddiginél lényegesen kevesebb pénzt kapnak a megélhetéshez az országba érkező menekültek.

A júniusi választásokon győztes jobbközép liberális párt, a Venstre által szorgalmazott új szabályozás alapján például az egyedülállóként elismert menekülteknek havonta már csak 6 ezer korona (252 ezer forint) jár, amely alig a fele a korábban kapott összegnek.

Koppenhága célja az intézkedéssel, hogy csökkentse vonzerejét a menedékkérők számára. "

Kezd túl sok kis Mohamed lenni:)))))

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:32:27

@baldoc: 'Az Orbán-kormány meddig bírná az EU-s pénzek nélkül?'

Az első Orbán kormány mondjuk tovább bírta EUs pénzek nélkül, mint az utána jövő 2 libsi kormány EU pénzzel......:DDD De a második és a harmadik is jobban bírja.....

Tehát nem számít az EU pénz hanem az számít h szakemberek vagy idióta rablók vezetik az országot!

baldoc 2015.09.01. 21:33:32

@monddazigazatmar: Én következetes vagyok, mert zavarnak a gonosz emberek.
A nácik a pusztításukért, a cigányok a hálátlanságukért.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:33:37

@baldoc: segely es adomany?. Mert az unios penzek lehivasa ugye szerzodesek alapjan van. Az ugye nem adomany, akkor miert ugy allitod be?

netnepper 2015.09.01. 21:34:53

Nekem az tetszett a legjobban, amikor Orbán a nemzetközi sajtótájékoztatón azzal érvelt, - azaz elszólta magát - hogy Magyarország egy szegény ország és ezt a menekült kérdésben figyelembe kell vennie a nyugatnak.
Közben épülnek a stadionok milliárdokért, az 50 centis kilátók százmilliókért, kisvasút felcsútra nemközpénzből horror összegért, értelmetlen és csúnya főterek, silány minőségű díszburkolattal és ostoba, diszfunkcionális köztéri torzókkal szintén milliárdokért, festmény és palota vásárlások közpénz milliárdokért, MET-es gázlopás közpénzen alsó hangon 50 milliárdért, százmilliós kifizetések a tehetségtelen, buta, ostoba képű haveroknak és még sorolhatnám napestig...
Szegény Orbán-ország...

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:36:28

@♔bаtyu♔: Nőnek voltál öltözve és egy csomag cigiért ígértél egy jó szopást. Kipróbáltuk. Szar volt, egy fél csikket sem ért.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:36:28

Az Iszlám Állam harcosai menekültként jutottak be Bulgáriába
nemzeti.net/az-iszlam-allam-harcosai-menekultkent-jutottak-be-bulgariaba-3380437.html

Épp ma bizonygatta a DK-s nő, hogy ez csak legenda, dehogy jönnek ide.

baldoc 2015.09.01. 21:38:02

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "Az első Orbán kormány mondjuk tovább bírta EUs pénzek nélkül,"
A Bokros -csomagból éltek .
Tudja a ballibsi Bokros Lajos gazdasági reformjairól beszélek.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:38:08

@netnepper: Nagy titok volt, hogy a nyugati orszagoknal szegenyebbek vagyunk.
Es inkabb szaz stadiont, mint egy menekulttabort. Es inkabb koltse el Kuszaszem festmenyre mint kis arabokra

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:38:26

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Az első Orbán kormány 2002-ig tartott, Eu tagok meg utána lettünk, te ostoba!

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:38:49

@netnepper: Ja, nem is tüntettek túl sokan h stadion épült a városokban.

Ezzel szemben mindenki azonnal az utcán van ha a falujában csinálnak migránslágert.

Persze a libsi agynak ez nagyon bonyolult összefüggés hogy levonják a konzekvenciát......

chepunk 2015.09.01. 21:40:14

Mért nem adunk nekik soron kívül magyar állampolgárságot :-)? Aztán mint EU polgár oda megy ahova akar...

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:40:25

@baldoc: bokros azert csinalta a csomagjat, hogy jo legyen orbaneknak, vagy azert mert a pufajkas szakertelme a csod szelere vitte az orszagot?

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 21:40:32

@baldoc: Hahaha. Nem is értem hogyhogy nem a derék bokkros vezeti az Összefosást!

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:40:57

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Ja, csak előbb leszoptátok egymást. Annyira ostoba vagy simán látszik, a szövegedből, hogy otthon a kezedben sütsz krumplit. Az már szinte elhanyagolható, hogy a nickjeidet is szarul használod, mert ostoba is vagy és eléggé elkeseredett is.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:41:03

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: "Az első Orbán kormány mondjuk tovább bírta EUs pénzek nélkül" - MIVEL NEM IS VOLTUNK AZ EU-BAN.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:41:48

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Neked tenyleg nem gaz, hogy csak te nem erted a beszelgetest?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:42:17

@♔bаtyu♔: Egyelőre beismerted a liftben szopást és te emlegeted mindig.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:43:34

@monddazigazatmar: Nekem hiányoznak az ékezetek. Kényes vagyok a magyar nyelvre. Mivel én magyar vagyok.

netnepper 2015.09.01. 21:43:52

@monddazigazatmar: "Es inkabb koltse el Kuszaszem festmenyre mint kis arabokra "

Egy ilyen idiokráciában nem is vártam értelmesebb meglátást.
Ülj le fiam, megfeleltél a környezeted szintjének...

baldoc 2015.09.01. 21:44:13

@monddazigazatmar: "Mert az unios penzek lehivasa ugye szerzodesek alapjan van. "
A mai orbáni Magyarország hogyan tarja be az EU alapértékeit??Hogyan??
Az EU-s szerződés az alapértékeket is tartalmazza!

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:44:37

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Te tenyleg ennyire nem tudsz olvasni, meg ertelmezni egy szoveget? Mennyire melyen kered a magyarazatot?

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 21:45:08

@monddazigazatmar: Az SZDSZ-MSZP tényleg jól szétlopta ezt az országot. Néhány ostobább ballibsi ma sem fogja fel, hogy talán évtizedekre végük. Azt hiszik, Orbánék a jövő kedden megbuknak.

Mint a kamuk a bevándorlók kapcsán. Az országok lakosságának 90%-a nem akar látni bevándorlót, de azt a kétezret mutogatják, akik többsége eleve a bevándorlók révén él, vagy politikailag jó neki.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:45:49

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Azt tudom hogy az első Orbán kormány bukása után lettünk EU tagok. Veled ellentétben.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:46:19

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: ahhoz kepest a nem ertetted a masik harom irasait. Mindben ott az ekezet.

baldoc 2015.09.01. 21:48:30

@monddazigazatmar:" a pufajkas szakertelme a csod szelere vitte az orszagot"
Nem, a Bokros-csomagra az Antall-Boros jobboldali kormányok idiótasága miatt volt szükség!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:48:41

@monddazigazatmar: Azokról egyből lejött hogy hülyeség. Nálad azt sem tudom mit akarsz mondani.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.09.01. 21:49:44

@monddazigazatmar: Na majd akkor írj ha lesz ékezeted! Addig nem reagálok rád.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:50:14

@baldoc: hat jelen pillanatban magyarorszag tartja be az eu torvenyeit. Ezt a banya nyilatkozta pont tegnap. Idezd be az alapertekekbol azt a sort, ami azt irja, hogy boldog boldogtalan ellenorizetlenul maszkalhat az orszaghatarokon, bemondas alapjan menekultnek kell nyilvanitani, es a szakmai tudas elfogadasahoz eleg a bemondas szinten.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:52:10

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Lejott, hogy hulyeseg mi? Itt magyarazkodtal, hogy mikor volt eu csatlakozas :D
Stanalmas marha vagy, tenyleg nagyon megszivatsz ha nem reagalsz. Szetintem mas is igy van vele

Brix 2015.09.01. 21:52:13

"csökkenő és elöregedő népesség miatt még kifejezetten haszna is lehet a menekültek befogadásának. " Ez még viccnek is gyenge gondolat....Afganisztánban pl. a lakosság 80%-a analfabéta, de még a migráns elitnek számító szírek sem nagyon tudnák magukat hasznosítani, akkora a kulturális, nyelvi szakadék.
Németországban sem fog nekik sikerülni, mert ott sem ezt a típusú munkaerőt keresik , hanem a kvalifikált ipari szakembereket.

baldoc 2015.09.01. 21:54:31

@monddazigazatmar: " Idezd be az alapertekekbol azt a sort, "
Boldogok az irgalmasok, mert ők irgalmasságot nyernek.

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:54:55

@baldoc: wiki:
a magyar gazdaság akut egyensúlyi problémákkal küzdött, amelyek a Horn Gyula vezette kormány gazdaságpolitikájával szemben kialakult súlyos külföldi bizalmatlansággal együtt a fizetésképtelenség határára sodorták az országot.
Ettol fuggetlenul vegre mondasz olyat amivel egyetertunk, antal fasz volt meg a hobagoly is

monddazigazatmar 2015.09.01. 21:57:33

@baldoc: ez hanyadik sor az eu tarsulasi szerzodesben?
Irgalmas az, aki ad egy kenyeret az ehezonek. Aki az ajton kopog. Nem beugrik az ablakon, leul, kovetelozik, es baszk megtenni amit kernek tole.

baldoc 2015.09.01. 22:02:00

@monddazigazatmar: Mondjon már igazat is!
Hornék egy csődöt vettek át, azonnal cselekedni kellett.
Mindig a baloldal hozta rendbe az országot.

♔bаtyu♔ 2015.09.01. 22:03:22

@baldoc: csak hát ez a hálátlan nép:)))))))))))

1ghost 2015.09.01. 22:03:39

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

Fiacskám, te olyan rémisztően buta vagy, hogy a csillagászok a kozmoszban lévő sötét anyag után kutatva a jövőben távcsöveiket nem az univerzum mélyére irányítják, hanem egyenesen rád, mert a sötét anyag immár itt van előttük a te teljes mivoltodban, vivát.

Egyébként a cikk baromi jó, lám a blogban felvázolt mentalitású miniszterelnöke is lehetne az országnak. a tolvaj, korrupt, és egyúttal végtelenül primitív politikai haszonleső helyett, ami most van.

monddazigazatmar 2015.09.01. 22:05:42

@baldoc: most ideztem a wikipediabol. Szart vettek at, es meg hulyek is voltak hozza.
Nem mellesleg antall elott kik voltak? Hogy rendben volt az orszag akkor, mi?

monddazigazatmar 2015.09.01. 22:07:27

@1ghost: ja. Ha nem csak 5% gondolkodna ennyire elorehaladottan, meg bolcsen. Franya demokracia

baldoc 2015.09.01. 22:10:17

@monddazigazatmar:" Nem mellesleg antall elott kik voltak? Hogy rendben volt az orszag akkor, mi? "
Maga ugye értelmi fogyatékos??
1990.-ben 20 milliárd dollár volt az államadósság, amivel Antall átvette az országot.
1990 után ennek a többszörösét privatizálták az állami vagyonból.
Tehát volt fedezete az adósságnak!
És ma???

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 22:10:52

@­regress: Jó nyomod. Remekül megtanultad a leckét. :-)

netnepper 2015.09.01. 22:18:07

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:
Megb@szhatjátok a stadionjaitokat...
Legfeljebb csak arra jók, hogy fényes délben kiálljatok a közepére és haragszóra kiverjétek magatoknak.
Még 10 év és mind olyan lesz mint a Stadler féle romhalmaz...

9-143 2015.09.01. 22:19:00

A határ menti emberek felkészíthetőek lettek volna arra, hogy letapossák. megeszik a termést a menekültek, és nekik a mezőgazdaságból idén nem lesz annyi jövedelmük, hogy megéljenek?
Sajnos a kerítés kell, legalább azért, hogy a megfelelő útvonalakra terelje a menekülteket.

monddazigazatmar 2015.09.01. 22:19:08

@baldoc: elobb irtam. Antallek szarok voltak. Horn is.
De ne mondjal mar akkora baromsagot, hogy mindig a baloldal hozta rendbe az orszagot. 90 elott tiszta svajc volt itt, mi?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.01. 22:21:39

@♔bаtyu♔: Az elmúlt 3 órát azzal töltötted, hogy ezt a fasságot kommentelgeted. Ingyen?

baldoc 2015.09.01. 22:22:21

@monddazigazatmar: Hát, élhetőbb ország volt, mint MOST!!

draft22 2015.09.01. 22:32:16

@♔bаtyu♔: Nincs mit végiggondolni, ha egy ország nem zárja le a határait és nem utasít ki mindenkit aki az ő szabályi szerint illegálisan van ott az beengedi őket (Genfi-egyezmény), Magyarország is beengedi., Ausztria is (ma is több száz érkezett gyalog ill. vonaton + több ezer lehet akit még nem ellenőriztek. A Magyarországon év eleje menedék-kérelmet benyújtottak 90-95% már nincs az országban, szerinted hol vannak? Bolondságokat beszélsz. Amúgy jó lenne tisztázni két dolgot. Az egyik az utaztatók (MÁV, légitársaság, busz, taxi), azért ellenőrzi, hogy a közvetlen célországba van-e joga belépni valakinek, mert ha nincs akkor neki kell visszaszállítani őt. Ezért ellenőrzik már Ferihegyen, hogy van-e vízumod, ha a közvetlen célországban kellene, ez azonban a légitársaság feladata. Jelen esetben a MÁV-é. Azonban ez nem kötelesség, ha az országok nem küldik vissza őket, akkor a MÁV-nak tökmindegy. Ha valaki menekült kérelmet nyújtott be egy országban attól még a kilépését nem lehet megakadályozni (viszont ezzel megszegi a kérelem feltételeit), a másik ország viszont elvileg visszaküldheti oda ahonnan belépett. DE mivel nincs egységes menekült-regisztrációs rendszer ezért szinte lehetetlen megállapítani, hogy adott-e be és hol menedékkérelmet. Az nem elég, ha tudják mely ország felől érkezett.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.01. 22:43:09

@draft22: 'Ha valaki menekült kérelmet nyújtott be egy országban attól még a kilépését nem lehet megakadályozni'

Ezért tiszta munka be sem engedni.

tompa10 2015.09.01. 22:49:53

Sajnos sokan képtelenek gondolkodni, és könnyen agymoshatók, és ezt kihasználja a kormány. Ma már csak egy törpe kisebbséget érdekel a demokrácia.
Be kéne látni a fidesz hívőknek, hogy nem erre voksoltak. Sokan nem gondolták volna, hogy az "emút nyóc év" után még szarabb időszak jön! De úgy néz ki, ennél is van lejjebb, napról napra...

conchita wurst 2015.09.01. 22:56:33

@tompa10: 'Sajnos sokan képtelenek gondolkodni, és könnyen agymoshatók, és ezt kihasználja a kormány. Ma már csak egy törpe kisebbséget érdekel a demokrácia.'

Annál jobb minnél törpébb az a kisebbség....:DD

draft22 2015.09.01. 22:56:37

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Nem lehet nem beengedni (1951-es Genfi egyezmény), amennyiben a menekültkérelmét elutasították ki lehet utasítani.

conchita wurst 2015.09.01. 22:59:10

@draft22: A genfi egyezmény alapból nm vonatkozik senkire a migránsok közül, akik illegálisan lépik át a zöldhatárt.

dunántúli gyerek 2015.09.01. 23:03:28

@draft22: 'Nem lehet nem beengedni (1951-es Genfi egyezmény)'

Ezt bízzuk már vkire aki mondjjuk olvasta is, oké? Esetleg ismeri a nk-i jogi környezetet, meg a gyakorlatát.

90 előtt is tagjai voltunk az egyezménynek azt hermetikusan le volt zárva a zöldhatár mindenhol, még a baráti országok között is. Szóval nem kéne benyalni minden baromságot.

Pöff 2015.09.01. 23:04:15

minden mingráns napi 4300Ft...szombaton és vasárnap is

kuruc.info/r/2/147712/

Pöff 2015.09.01. 23:13:12

Kerítés a spanyoloknál

www.costadelsolmagazin.com/content/ujabb-menekultroham-melillanal

Szevasztok

A fidesz már most fosik A jobbik tuti befutó lett, lassan garantált a kormány alakítás
Micsoda véletlen az index cikk hétfőn (ami kb az első 5 sorban Vonáról szólt aztán 5 oldalon csak az 2F-ról)
Ma meg meg találták a szegedi ügyvédet aki 9 másik ügyvéd mellett pont ugyan ott dolgozott ahol be volt regisztrálva
M1 adta...mi más...kormány TV
szarjankó fidesz luvany elkaszálja a 40 éves férfi nyugdíjt amit a Jobbik indított

monddazigazatmar 2015.09.01. 23:50:55

@baldoc: Ja. Elhetobb orszag volt a lusta senkihaziaknak, mert pont ugyanannyira vittek mint a szorgalmas ugyesek. Valamiert csak nehany birka sirja vissza azt az elheto orszagot, azok is hamarosan kihalnak

monddazigazatmar 2015.09.01. 23:58:36

@Pöff: Nem vagyok annyira biztos a jobbik gyozelmeben. Miert? Mit mondanak, mi a tervuk? Semmi. Nagy kuss. Arrol nem is beszelve, hogy miutan be lettek allitva szelsoseges naciknak azon se lepodnek meg, ha megszallna minket a nato...
süti beállítások módosítása